Gjest Sjokkert Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Hei! har et underlig spørsmål som jeg håper noen her kan hjelpe meg med! i sommer var jeg på fest på en fredag å inntok veldig mye alkohol men ble ikke serlig mer en mindre brisen. holdt meg unna alkohol på lørdag,men natt til søndag gikk jeg plutselig fra det ene sekundet til det andre fra og være helt edru og oppbegående til langt over overstadig beruset som endte med besvimelse og sjukehusbesøk som igjen endte med en historie som jeg ikke kunne svare på og det kunne heller ikke mine venner som var tilstede under denne uforklarlige hendelsen! Lurer altså på om noen har hatt lignende tilfelle eller om noen kan svare på hvorfor dette hendt, eller om det finnes nettsider som kan gi meg hint! på forhånd masse takk 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Bruker du noen medisiner? 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Fått noe i drinken din? Det kan selvsagt ha vært medisiner som gir en slik effekt men sannsynligheten er liten for at du begynte med noe nytt denne helgen antar jeg. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Jeg var bort noe liknende for flere år siden. Politiet trodde jeg hadde fått GHB oppi drinken, men det viste seg at jeg var blitt alkoholforgiftet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Hadde noen blandet noe i det du drakk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.