Gå til innhold

For vid \ åpen nedentil !

Anbefalte innlegg

Gjest Wide Open

Hei !

Jeg er 30 år og har hatt to fødsler, og en utskrapning ( siste fødsel for 1 1\2 år siden, utskr. for 5 uker siden ). Jeg føler meg "pip åpen" nedentil og det jeg lurer på er ,- går det ann å opereres til å bli " trangere " ?

Og, isåfall hvor vellykket blir resultatet ? Hva koster det ?

Dette plager meg veldig, i forhold til sexlivet.

Håper på svar ;-)

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37611-for-vid-%C3%A5pen-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å snakke med en lege.

Det går faktisk ann å trimme musklene nedentil.Dette vet jeg da vi gjorde dette på treninger etter flere idretter....Om ikke du forelsker deg i en neger.De er jo kjent for å ha ........ peniser.

Om det funker kan jeg ikke svare på.har selv ikke problemer med dette.men prøv først å snakk med en lege før du legger deg under kniven.

Lykke til

• 2 uker senere...
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis problemet er forarsaket av slapp bekkenmuskulatur kan denne trenes opp.

I tillegg finnes det operasjoner dersom problemet er saerlig uttalt. Inngrepene gjoeres ved gynekologiske avdelinger. Jeg rader deg altsa til a ta saken opp med din gynekolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...