ethodeforan Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Stått en måned nå på 150 mg. Føler ikke veldig forbedring av depresjonen. Men skal nå opp på 300 mg i morgen. Hvor lang tid kan det i teorien ta før jeg får fult utbytte av dosen ? Skjønner at det tar tid. Men hvor lenge bør man stå på en medisin før man bør revurdere,prøve en ny medisin ? Finnes det no alternativ til Seroquel for søvnen ? Sliter med vektoppgang. Cipralexen stod jeg på i to år.. Fikk ikke det utbyttet jeg ville av den. Og tenkte ikke engang på å bytte. Før jeg fikk en time på DPS i fjor sommer. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Wellbutrin har jeg ikke peiling på egentlig..jeg kutta den ut etter ett par mnd. For søvn kan kanskje Vallergan eller Truxal fungere godt 0 Siter
Gjest javedia Skrevet 16. februar 2012 Skrevet 16. februar 2012 Hei. Jeg merker effekt etter ca 3 måneder på 300 mg wellbutrin, men ikke helt på topp. Det går veldig sakte ihvertfall. Nå har jeg også hatt en "evig" depresjon da 0 Siter
ethodeforan Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Skrevet 17. februar 2012 Wellbutrin har jeg ikke peiling på egentlig..jeg kutta den ut etter ett par mnd. For søvn kan kanskje Vallergan eller Truxal fungere godt Er de to nevnte for søvn vanedannende ? 0 Siter
ethodeforan Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Skrevet 17. februar 2012 Hei. Jeg merker effekt etter ca 3 måneder på 300 mg wellbutrin, men ikke helt på topp. Det går veldig sakte ihvertfall. Nå har jeg også hatt en "evig" depresjon da Har også en lang varig depresjon, opp og ned. Så krysser fingrene!! 0 Siter
Psykojenta Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Er de to nevnte for søvn vanedannende ? Nei, de er ikke vanedannende..dvs.. Jeg har ikke blitt avhengig av dem..men de er nok ikke det Jeg synes Truxal er best, for jeg føler det blir mer sammenhengende søvn på den.. Begge to kan du få litt hangover de første dagene, men det er en bagatell egentlig når en tenker på resultatet ellers. Går jo over også! Håper forøvrig at depresjonen din slipper taket snart - er ikke noe godt å ha det sånn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.