Gå til innhold

Vinglete

Gjest vinglissima

Anbefalte innlegg

Gjest vinglissima

Uff. Får jeg en koselig sms fra kjæresten eller andre, skal jeg alltid overgå meldingen med minst det dobbelte av koselighet.... Jeg gjør jo folk flaue med overvennligheten min, det er sikkert et tiltak for noen å i det hele tatt ta kontakt fordi jeg er så overdrevent hyggelig.

Jeg kan også endre mening, alt etter hvem jeg snakker med - i spørsmål som i utgangspunktet ikke har noen fasit.

Hvorfor er jeg sånn da??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376144-vinglete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på deg selv kanskje? Men siden du er klar over dette med tekstmeldingene så ta deg selv kraftig i nakken neste gang du får en slik melding og ikke svar så overstrømmende som du pleier å gjøre. :o) Verre er ikke akkurat det.

Når det gjelder å endre mening i forhold til den man snakker med er ikke det helt uvanlig tror jeg - det er fort gjort å bli revet med om den andre snakker fort og mye og er veldig overbevisende i sin måte å snakke på. Og noen ganger innrømmer jeg at jeg ikke gidder protestere selv om jeg vet at vedkommende tar feil og bare jatter med... *hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376144-vinglete/#findComment-3302542
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...