Gå til innhold

forslag til lys farge på stua?

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Har noen her inne forslag til en lys men samtidig lun farge til å ha på vegger? trenger da navn eller nummer på malingen...

Skrevet

Tusen takk skal du ha, høstløv!

Latte er fin, vi har den på hytta og på stua hjemme hos kjæresten også. Ikke Kaffe Latte altså, men bare Latte, den er litt lysere enn Kaffe-varianten.

Gjest ambrose
Skrevet

Latte er fin, vi har den på hytta og på stua hjemme hos kjæresten også. Ikke Kaffe Latte altså, men bare Latte, den er litt lysere enn Kaffe-varianten.

Ja, den ser kjempefin ut - det var noe sånt jeg var ute etter :)

Skrevet

Det blir latte, slik høstløv foreslo :)

huff, dagens kaffe lattè generasjon, nå skal de ha det på veggene også....

Gjest ambrose
Skrevet

He,he ;-)

Skrevet

:)

Skrevet

Er mange som har latte på veggen. Såpass mange at jeg syns det er depende kjedelig.

Skrevet

Har en farge som heter Magnolia, den er på en måte "grønnere" enn latte. Står bedre til interiøret mitt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...