sant å si Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Spørs hvem som eier hånden. Der er jeg enig med deg. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Noen ganger, når vedkommende har en slapt håndtrykk. Det er ekkelt, og jeg er redd jeg skal knuse hånden til vedkommende. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Ja, men har blitt mye bedre på det. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Nei, men en burde kanskje det når en leser at 25% ikke vasker hendene etter å ha vært på do og nesten ingen vasker hendene etter å hostet/snytt seg. Æsj...... :-( 0 Siter
Colette Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Jeg holder alltid i ene enden på handlekurva, og helt i endene på handlevognene. Når jeg leser slike tråder her inne, så begynner jeg og lure på om "bakterie-fobi" ikke lenger er en fobi, men en normaltilstand:-) Det er så utrolig mange som har problemer med vanlige dagligdagse handlinger pga av frykt for bakterier. Jeg tar da folk i hånda uten og tenke mer over det. http://www.fobier.net/verminofobi 0 Siter
rose23 Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Når jeg leser slike tråder her inne, så begynner jeg og lure på om "bakterie-fobi" ikke lenger er en fobi, men en normaltilstand:-) Det er så utrolig mange som har problemer med vanlige dagligdagse handlinger pga av frykt for bakterier. Jeg tar da folk i hånda uten og tenke mer over det. http://www.fobier.net/verminofobi samme tenker jeg... synes det er mye paranoiditet i disse trådene. Det gjør meg ingenting å håndhilse på folk. Jeg løper heller ikke å vasker meg etterpå. Tenker ikke på det en gang. 0 Siter
Colette Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 samme tenker jeg... synes det er mye paranoiditet i disse trådene. Det gjør meg ingenting å håndhilse på folk. Jeg løper heller ikke å vasker meg etterpå. Tenker ikke på det en gang. Det er jo ikke normalt og tenke slik i enhver sammenheng. Det er jo livet vårt/trivselen vår det går på bekostning av. Og skal enhver nærkontakt med et annet menneske innebære en større risiko enn glede, så mener jeg at menneskeheten ligger tynt an i det lange løp.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.