Gjest ikke så klok kanskje Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Noen kloke hoder her? :-) Så i dag at det er litt hovent i tannkjøttet rundt den ene fortanna.. Er det noe å bekymre seg for? Hva kan det være? Jeg har skyldt med nesten ublandet vademekium.. Noen andre gode råd? Takknemlig for svar 0 Siter
petter smart Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Sannsynligvis kun en liten betennelse. Normalt og ufarlig. Men dersom den ikke gir seg i løpet av et par dager bør du ta kontakt med tannlege. 0 Siter
Gjest Dr. Q Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Jeg hadde det. En liten infeksjon kanskje? Hos meg gikk det over av seg selv. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Enig med de to andre, men legger til at du kan skylle med Corsodyl - kjøpes reseptfritt på apoteket. 0 Siter
miakami Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 bruk tanntråd hver dag... skyll med corsydyl se om det hjelper 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.