Gjest distansia Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Nå har jeg hatt noe inni hel.... psykiske smerter i noen dager. Men jeg har faktisk lært meg å tenke annerledes og da gjør det meg ikke så mye lengre. God helg til alle sammen :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Så du snur tankene og da blir du bedre? God helg :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Så du snur tankene og da blir du bedre? God helg :-) håper du er normal...jeg er ikke her. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 jeg har tru på kognitiv terapi -det har hjulpet meg...... 0 Siter
Gjest distansia Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Så du snur tankene og da blir du bedre? God helg :-) Ja, jeg greier å snu tankene i riktig retning. Jeg greier å ikke bry meg om de plageåndene som prøver å plage meg og som gir meg denne smerten hele tiden. Jeg er meg, jeg bryr meg ikke om kroppen min lengre, verken med psykisk eller fysisk smerte. Tror endelig jeg har funnet ut av dette. 0 Siter
Gjest distansia Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 håper du er normal...jeg er ikke her. Jeg er helt normal endelig :-) 0 Siter
Gjest distansia Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 jeg har tru på kognitiv terapi -det har hjulpet meg...... Ja, det har veldig mye å si hvordan man tenker. Man kan faktisk tenke seg ut av smerter også på et vis :-). Fint du har hatt bra effekt av denne terapien da. Kan jeg spørre om hvordan du føler deg bedre og hva den har hjulpet deg med? (trenger ikke å svare om du ikke vil nei 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Ja, det har veldig mye å si hvordan man tenker. Man kan faktisk tenke seg ut av smerter også på et vis :-). Fint du har hatt bra effekt av denne terapien da. Kan jeg spørre om hvordan du føler deg bedre og hva den har hjulpet deg med? (trenger ikke å svare om du ikke vil nei Herlig lesning :-))) Det er ganske snålt å tenke på at vi kan bli syke av våre egne tanker, ikke sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.