Gondor Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 I kveld har jeg klart å la være å tenke. Jeg har sett på en komedie og bare latt verden seile sin egen sjø. Det eneste jeg klarer for tiden er å være mor. Alt annet bare surrer seg til en salig mølje. Jeg lurer på hvordan det skal gå med meg. Alt gikk jo så bra, og så falt hele greia sammen på et blunk. Forandringene skjer så kjapt. Det sier klikk i hodet og så er jeg et annet sted. Umulig å si hvor jeg er i morgen. Heldigvis har jeg et femte gir når det gjelder barna. Jeg elsker dem høyt og vet jeg tar godt vare på dem. Men å ta meg av dem er det eneste jeg klarer. Hvorfor freaker hodet mitt så fullstendig ut? 0 Siter
Gjest gode tanker til deg Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Men jeg skjønner at det må være fryktelig å ha det slik. 0 Siter
Gondor Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Skrevet 17. februar 2012 Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Men jeg skjønner at det må være fryktelig å ha det slik. Takk for svar. Det er godt at noen der ute i natten har tid og ork til å respondere. 0 Siter
Gjest gode tanker til deg Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Takk for svar. Det er godt at noen der ute i natten har tid og ork til å respondere. I know;) 0 Siter
Gondor Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Skrevet 17. februar 2012 I know;) Godt natt du der ute i mørket. Nå er det drømmeverden for meg. zzzzzzzz 0 Siter
DoleMari Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Godt natt du der ute i mørket. Nå er det drømmeverden for meg. zzzzzzzz God natt...... gode drømmer ønskes deg ) 0 Siter
Gjest gode tanker til deg Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Godt natt du der ute i mørket. Nå er det drømmeverden for meg. zzzzzzzz God natt sov godt, håper du får svar på spørsmålene dine i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.