Gondor Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 Til alle dere som sliter og er redde. Du er ikke alene. Det er mange her ute som skjelver i redsel og venter på at ting skal bli bedre. Jeg tror at av og til er det beste å gjøre er å prøve og slappe av og ikke streve så mye. Vi i vesten er oppdratt til å gjøre, gjøre, gjøre. Hva med å bare være? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 God dag :-). Håper du har en fin dag idag og at formen er bra . 0 Siter
Gondor Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 God dag :-). Håper du har en fin dag idag og at formen er bra . I lige måde! Jeg har sovet lenge og prøver å skyve tankene unna. Ønsker deg en riktig god dag. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 I lige måde! Jeg har sovet lenge og prøver å skyve tankene unna. Ønsker deg en riktig god dag. Takketakk :-). Ønsker deg en riktig fin dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.