ethodeforan Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Er det flere som har sett programmet på tv3? Synes det er super flott at det er fokus på psykisk helse. Befriende!! Kjenner meg veldig igjen i mye av tankene.. Eller bare generelt bruke så mye tid på "ting" man vet ikke er "slik". Alt fra grubling til angst for ting som kanskje egentlig ikke er så farlig. 0 Siter
Gondor Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Nei jeg har ikke sett det. Første programmet var om de som måtte vaske seg hele tiden, var det ikke det? Siden jeg ikke har det problemet lot jeg være å se. Hva er temaet nå? 0 Siter
ethodeforan Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 Nei jeg har ikke sett det. Første programmet var om de som måtte vaske seg hele tiden, var det ikke det? Siden jeg ikke har det problemet lot jeg være å se. Hva er temaet nå? Omhandler fortsatt OCD. men synes det er fint å se på uansett. Refleksjoner som kommer gjennom progresjonen de gjør på Østmarka!! Sliter ikke med OCD.. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Jeg ser på det, og syns det er meget interessant! Jeg har ikke OCD selv, men bra at TV retter fokus på psykiske sykdommer. 0 Siter
miia Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har faktisk OCD, og følger nøye med på programmet. Noe av det er vondt å se på, da det er ting jeg selv sliter med. Men jeg har faktisk plukket opp noen tips herfra også ) 0 Siter
ethodeforan Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Skrevet 20. februar 2012 Jeg har faktisk OCD, og følger nøye med på programmet. Noe av det er vondt å se på, da det er ting jeg selv sliter med. Men jeg har faktisk plukket opp noen tips herfra også ) Tror på at det er vanskelig å se på. Akkurat som det er vanskelig for meg å se andre mennesker som er deprimerte. Vekker en del følelser om en selv eller det man sliter med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.