Gjest an auf hinter.... Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Warum, warum ist die Banane krum? ....wenn die Banane nicht krumm, wäre, wäre es keine Banana mehre.... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 ....wenn die Banane nicht krumm, wäre, wäre es keine Banana mehre.... Genau 0 Siter
Gjest ahvis det var det... Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Du er kanskje for ung ? Vi gamlinger hadde det på skolen. I dag er det vel ingen som velger det lenger. Bare spansk og fransk de velger nå. Ikke alle var heldige å ha det så bra på skolen at man lærte så mye. Men kos dere med å hygge dere kanskje på andres bekostning 0 Siter
Gjest winda Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Ikke alle var heldige å ha det så bra på skolen at man lærte så mye. Men kos dere med å hygge dere kanskje på andres bekostning Skjønner ikke at det går an å ikke se humoren i dette? :-) Det er jo ikke ment å være slem i det hele tatt. 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Skjønner ikke at det går an å ikke se humoren i dette? :-) Det er jo ikke ment å være slem i det hele tatt. Hvis du spør meg om noe og jeg svarer på et helt annet språk du ikke kan. Og så snakker jeg og ei til oss i mellom på det sråket. Og så begynner den andre å le. Sikkert jeg også. Tenk deg hvor vondt det er når du ikke vet hva vi snakker om og så vil vi ikke vil si det til deg en gang? Du vet jo ikke hvorfor vi ler en gang. Men sannsynligvis er det jo deg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Ikke alle var heldige å ha det så bra på skolen at man lærte så mye. Men kos dere med å hygge dere kanskje på andres bekostning Jeg ler ikke av deg. Jeg lo av kommentaren til Nhd som var ganske uskyldig. Ingenting å bry seg om. 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Jeg ler ikke av deg. Jeg lo av kommentaren til Nhd som var ganske uskyldig. Ingenting å bry seg om. Ok men han syns tydeligvis det er greit. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Ok men han syns tydeligvis det er greit. Han hadde sikkert ikke skrevet det hvis han visste at du skulle ta sånn på vei. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Nå er jeg en av dem som har blitt bedt om å svare mer varsomt på psykiatriforum enn andre forum for mange år siden, av webmaster. Har du og webmaster hatt forskjellig praksis i alle år? 0 Siter
Gondor Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Genau Kan dere oversette til fransk, s'il vous plait? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Hvis du spør meg om noe og jeg svarer på et helt annet språk du ikke kan. Og så snakker jeg og ei til oss i mellom på det sråket. Og så begynner den andre å le. Sikkert jeg også. Tenk deg hvor vondt det er når du ikke vet hva vi snakker om og så vil vi ikke vil si det til deg en gang? Du vet jo ikke hvorfor vi ler en gang. Men sannsynligvis er det jo deg. Det som ble sagt der er noe man nesten forventer at alle kan forstå, selv om de bare kan bittelitt tysk.... Er helt sikker på det ikke var vondt ment 0 Siter
Gjest Mener nå æ Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Mao kan jeg fortsette å være en sur gammel, dog respektfull, kjerring? Nei. Det er ikke bruk for deg her 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Han hadde sikkert ikke skrevet det hvis han visste at du skulle ta sånn på vei. Så lenge ingen sier hva han skrev så vet jeg ikke hva han sa engang. Jeg syns det er dårlig gjort å skrive på et annet språk i sånne tilfeller. 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Det som ble sagt der er noe man nesten forventer at alle kan forstå, selv om de bare kan bittelitt tysk.... Er helt sikker på det ikke var vondt ment Hvordan vet han eller andre for den saks skyld om vi kan bittelitt tysk eller ikke? Vi hadde ikke tysk på skolen en gang. 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Warum, warum ist die Banane krum? En krum banan kan du være selv!!! Takk for en hyggelig kveld. 0 Siter
tonie Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 En krum banan kan du være selv!!! Takk for en hyggelig kveld. Hehe! Gi ham inn, du:) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Så lenge ingen sier hva han skrev så vet jeg ikke hva han sa engang. Jeg syns det er dårlig gjort å skrive på et annet språk i sånne tilfeller. Jeg svarte deg på hva det betydde. Det betyr: Hvorfor, hvorfor er bananen krum? Så var det ei som svarte : Hvis ikke bananen er krum, vil det ikke være noen banan mer (eller noe i den dur) Så svarte Nhd: Presist eller nøyaktig. Nå synes jeg du kan legge dette bort. 0 Siter
Gjest trilleto Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 En krum banan kan du være selv!!! Takk for en hyggelig kveld. Hahaha 0 Siter
Gjest hvis det var det du viser til Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Jeg svarte deg på hva det betydde. Det betyr: Hvorfor, hvorfor er bananen krum? Så var det ei som svarte : Hvis ikke bananen er krum, vil det ikke være noen banan mer (eller noe i den dur) Så svarte Nhd: Presist eller nøyaktig. Nå synes jeg du kan legge dette bort. Hvorfor kunne jeg ikke fått svar på det før det gikk så langt da? Jeg sa at jeg ikke visste hva det betydde! Men er man dum så er man dum. Jeg skjønner ikke en gang hva det hadde med spørsmålet mitt å gjøre. Nå skal jeg prøve å sove. Jeg har ikke sovet et sekund siden forrige natt. God natt til dere og som ikke er dum. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Hvorfor kunne jeg ikke fått svar på det før det gikk så langt da? Jeg sa at jeg ikke visste hva det betydde! Men er man dum så er man dum. Jeg skjønner ikke en gang hva det hadde med spørsmålet mitt å gjøre. Nå skal jeg prøve å sove. Jeg har ikke sovet et sekund siden forrige natt. God natt til dere og som ikke er dum. Du er ikke dum, men du er kanskje litt sårbar og du trenger litt søvn. Ha ei god natt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.