Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL. Begrens nye innlegg på dette forum til maks 2 per uke. Dette vil også hjelpe deg til å prioritere mellom virkelige problem og dagligdagse utfordringer. Du må ikke respondere på dette svaret annet enn ved endret adferd. 0 Siter
Gjest presset Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL. Begrens nye innlegg på dette forum til maks 2 per uke. Dette vil også hjelpe deg til å prioritere mellom virkelige problem og dagligdagse utfordringer. Du må ikke respondere på dette svaret annet enn ved endret adferd. ''Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.'' Du tar feil, eller så tenker du sort/hvitt, for det stemmer ikke at jeg legger ut hver eneste utfordring i livet mitt her på DOL. 0 Siter
Gjest presset Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 ''Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.'' Du tar feil, eller så tenker du sort/hvitt, for det stemmer ikke at jeg legger ut hver eneste utfordring i livet mitt her på DOL. Men jeg har skjønt poenget (jmfr innlegget som ble slettet hvor jeg var hyggelig og takket for hjelpen for akkurat det). 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 ja jeg vet.... men kunsten er vel å drite i det, rett og slett. Noen ganger er det heller ikke vondt ment. Men et stakkarslit forsøk fra "mobberens" side for å få litt oppmerksomhet, og hans egent følelse som morsom. Jeg prøver drite i ting. Og det funker ofte. Men det lærer man seg med alderen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 ''Det er min bestemte mening at du nå slutter å legge ut hver eneste utfordring i livet ditt på DOL.'' Du tar feil, eller så tenker du sort/hvitt, for det stemmer ikke at jeg legger ut hver eneste utfordring i livet mitt her på DOL. Det er mulig jeg tar feil. Uansett kan du holde deg til to nye innlegg per uke. 0 Siter
Gjest presset Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det er mulig jeg tar feil. Uansett kan du holde deg til to nye innlegg per uke. Ikke noe problem det. Og ja, du tar veldig feil. Hvis ikke er det jeg som er blind. 0 Siter
Gjest presset Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det er mulig jeg tar feil. Uansett kan du holde deg til to nye innlegg per uke. Jeg har tenkt på noe, hvis spørsmålet ikke er dumt - Er det profft å gjøre narr av noen synes du? 0 Siter
Gjest presset Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 ja jeg vet.... men kunsten er vel å drite i det, rett og slett. Noen ganger er det heller ikke vondt ment. Men et stakkarslit forsøk fra "mobberens" side for å få litt oppmerksomhet, og hans egent følelse som morsom. Jeg prøver drite i ting. Og det funker ofte. Men det lærer man seg med alderen. Det er ikke bare å drite i det når en PSYKIATER gjør det Trodde ikke de skulle gjøre sånt og tar det derfor veldig hardt. Han aner ikke hvilke konsekvenser det får for meg 0 Siter
PieLill Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Det er ikke bare å drite i det når en PSYKIATER gjør det Trodde ikke de skulle gjøre sånt og tar det derfor veldig hardt. Han aner ikke hvilke konsekvenser det får for meg Hvorfor velger du å la noe menneske få å så sterk injurierende kraft i livet ditt? Uavhengig av hvilket yrke vedkommende har? mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.