Gjest flere synspunkter Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Det å akseptere situasjonen jobber jeg med, men det er utrolig vanskelig. Jeg er kanskje ikke som andre, men jeg klarer ikke prate så mye om dette. Det er FOR sårt. Og så føler jeg at i og med at ingen kan gjøre noe med situasjonen så er det ikke noe å hente på å prate så mye. Avledning hjelper innimellom, men noen ganger blir følelsene for sterke. Jeg vet jeg må lære å akseptere. Det er lov å ha det tøft! Synes du er flink som skriver på denne siden om det. Det er en av de tingene som gjør at du ikke bryter sammen! Stor og varm klem. Tenker på deg! 0 Siter
Gjest lurer på det meste Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Det å akseptere situasjonen jobber jeg med, men det er utrolig vanskelig. Jeg er kanskje ikke som andre, men jeg klarer ikke prate så mye om dette. Det er FOR sårt. Og så føler jeg at i og med at ingen kan gjøre noe med situasjonen så er det ikke noe å hente på å prate så mye. Avledning hjelper innimellom, men noen ganger blir følelsene for sterke. Jeg vet jeg må lære å akseptere. Finnes det andre i tilsvarende situasjon som din du kan prate med og spørre hvordan de greier å mestre situasjonen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Det er når jeg er så fortvilet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og jeg blir redd meg selv. Redd for at jeg skal ta livet mitt pga de indre smertene. Jeg er nok en innadvent person på det området. Da skal du søke støtte hos en nær bekjent som du stoler på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.