Gjest ysl80 Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Har gått på antidepressiva i noen dager nå, laveste dosering. Jeg er så utrolig mye trøttere enn før! Uansett hvor mye, eller lite, jeg har sovet. Kommer det til å være sånn hele behandlingsperioden? 0 Siter
cathlin Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Det kommer an på hvilken medisin du står på, men det går seg som regel til. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Nei, det kommer til å gå over :-) Hold ut! 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 23. februar 2012 Skrevet 23. februar 2012 Jeg går på Remeron, og har gått på det i 3-4 år nå. Blir fortsatt trøtt av den men ikke så ekstremt som i begynnelsen. Men dette er en gammel type medisin, tror det går over med de nyere medisinene. 0 Siter
Cilien Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 For meg gikk det over på ca 2 uker. Gikk da på Cipralex. 0 Siter
Gjest trukkedet Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Jeg går på Remeron, og har gått på det i 3-4 år nå. Blir fortsatt trøtt av den men ikke så ekstremt som i begynnelsen. Men dette er en gammel type medisin, tror det går over med de nyere medisinene. Er Remeron liksom en gammel type medisin? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Er Remeron liksom en gammel type medisin? Jepp, Remeron tillhører gruppen trisykliske antidepressiva, som kom før de "moderne" SSIR medisinene. Disse brukes forresten også som sovemedisin, så trøttheten går ikke så fort over, om den noen gang blir helt borte? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Jepp, Remeron tillhører gruppen trisykliske antidepressiva, som kom før de "moderne" SSIR medisinene. Disse brukes forresten også som sovemedisin, så trøttheten går ikke så fort over, om den noen gang blir helt borte? SSRI mener jeg, leif som var på besøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.