Gå til innhold

Kan noen svare, vær så snill...

Anbefalte innlegg

Gjest anonymusa
Skrevet

Jeg er ei jente på 25, og har et problem som er forferdelig flaut. Det er puppene mine, jeg er så misfornøyd med dem at det hemmer seksuallivet mitt selv etter over 4 års samboerskap...

De har alltid vært sånn at de strammes når jeg fryser. Da kommer brystvorten også frem, og de ser relativt normale ut.. _Men_ når jeg blir varm så slappes de og blir skikkelig hengepupper.. Forskjellen er helt utrolig, det brune området rundt brystvorten blir stort, og brystvorta blir flat.

Jeg har jo sett en del jenter i garderoben og vet at det brune området og brystvorta utvides/strammes litt normalt, men hos meg er det helt ekstremt, har ikke sett noe lignende hos andre!

Kan noe gjøres..? Dette plager meg veldig!! (Jeg har ikke fått barn.. ennå... )

Fortsetter under...

Gjest 22 år gammel gutt
Skrevet

Hei,

Det hjelper deg ikke stort hva jeg sier her, men vil si at jeg selv blir dritkåt på hengende pupper!! Forstår det kan gå psykisk inn på deg og selvtillitten din, men kanskje kjæresten din syns de er flotte?? Hvilke mål har du? 80C eller noe?

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg
Skrevet

Hvis brystene dine henger mer enn vanlig og har særlig stort brunt område rundt selve brystvorten, hender det at man kan stramme brystene kirurgisk ved å redusere dette. Da får du bare et ringformet arr i kanten av det brune. En slik operasjon vil ikke gå ut over muligjheten for amming og heller ikke ødelegge følsomheten i brystvorten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...