Gå til innhold

huuf


Gjest Hulderen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Her inne har jeg aldri vært før! Får man ikke opp dette på "svar til meg" da mon tro?

Ellers er situasjonen ganske stand by. Eks og jeg koser oss sammen en del, men spørs om vi klarer å glemme og legge bak oss. Han: hva jeg har gjort mot han. Jeg: den svevende, spennede lidenskapen. Time will show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Hei!

Her inne har jeg aldri vært før! Får man ikke opp dette på "svar til meg" da mon tro?

Ellers er situasjonen ganske stand by. Eks og jeg koser oss sammen en del, men spørs om vi klarer å glemme og legge bak oss. Han: hva jeg har gjort mot han. Jeg: den svevende, spennede lidenskapen. Time will show...

Jo, du får opp "Svar til meg" fra meldingsforumet også, som du sikkert har oppdaget nå ;-)

Men når noen starter en tråd med ditt nick, så ser du det bare under "100 nyeste" eller ved å gå inn her og sjekke. Derfor lønner det seg å ta en titt av og til.

Det er bra at du og eksen kan kose dere sammen. Kanskje det riktige for dere vil være å fortsette som venner, ikke som partnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hei!

Her inne har jeg aldri vært før! Får man ikke opp dette på "svar til meg" da mon tro?

Ellers er situasjonen ganske stand by. Eks og jeg koser oss sammen en del, men spørs om vi klarer å glemme og legge bak oss. Han: hva jeg har gjort mot han. Jeg: den svevende, spennede lidenskapen. Time will show...

''Time will show...''

Slutter aldri å undre meg over hvordan du overlater fremtiden din til "skjebnen", i stedet for å foreta egne bevisste valg. Har liten tro på at du noensinne blir fornøyd om du bare lar tiden gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du får opp "Svar til meg" fra meldingsforumet også, som du sikkert har oppdaget nå ;-)

Men når noen starter en tråd med ditt nick, så ser du det bare under "100 nyeste" eller ved å gå inn her og sjekke. Derfor lønner det seg å ta en titt av og til.

Det er bra at du og eksen kan kose dere sammen. Kanskje det riktige for dere vil være å fortsette som venner, ikke som partnere?

Ja, det synes i alle fall utenkelig å ikke være i livet til hverandre - samtidig som det også er umulig uten å være et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Time will show...''

Slutter aldri å undre meg over hvordan du overlater fremtiden din til "skjebnen", i stedet for å foreta egne bevisste valg. Har liten tro på at du noensinne blir fornøyd om du bare lar tiden gå.

Ja, men det er et bevisst valg - å ta en dag av gangen. Prøve det ut. Begynt på boka du anbefalt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...