Gå til innhold

for sen levering av meldekort...

Anbefalte innlegg

Gjest for sen

Fikk i dag utbetalt 3500 for lite fra NAV. Sendte en mail og lurte på hvorfor? Fordi jeg i uke 5-6 sendte inn alt for sent.

Jeg skjønner ikke selv hvordan jeg har klart og få det til, men det ser altså ut for og stemme... Dette er noe av det som følger med min "lidelse" og derfor jeg måtte slutte i jobben min... klarer ikke helt og følge opp ting, det topper seg litt. Nå har jeg da fått meg en jobb hvor jeg jobber litt ved siden av og det har bltt så mye frem og tilbake med betalinger fra her og der og trekking her og der, jeg har gått helt i surrr...

Men er de pengene tapt tro? Ingen måte og "få de tilbake" på?? Er jo HELT KRISE for meg dette, av mine 11600,- får jeg denne måneden kun utbetalt 8100,- KLARER med ikke på det...

HUFF, jeg er så lei meg, og tør ikke fortelle mannen min dette, er jo så vidt vi får det til og gå rundt...

Finnes det håp??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376612-for-sen-levering-av-meldekort/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest grublendeikveld

Vet ikke om du får utbetalt alt, du må nesten spørre legen om han kan skrive en legeerklæring på problemene du har.

Et tips videre kan jo være at du legger inn påminnelse om å sende meldekort på mobilen. Eller merker dagene tydelig av på kalenderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...