Gå til innhold

Sliten, langvarig luftveisproblem

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg tak i legen og mast meg til time. Jeg må ha en eller annen hardnakket virusinfeksjon i øvre luftveier, for jeg er "steihard" og "tørrtett" fra øverst i halsen til mellom puppene.

Har vært på trening og løpt litt, det går...så der. Men nå er energinivået så lavt at jeg hadde sovna tvert om jeg la meg på sofaen.

Men fortsatt er jeg ikke syk syk, og det gjør at jeg føler meg litt masete teit. Noen som har hatt lignende problemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376818-sliten-langvarig-luftveisproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mycohvem? Jeg må google. Har du hatt det?

Jeg har hatt det. Tok uker før jeg skjønte at jeg var sjuk-sjuk, og ikke bare litt slapp. Blodprøven er en spesiell en, legekontoret mitt "framkalte" den mens jeg ventet en times tid, men mange legekontorer sender til laboratorier andre steder og da tar det lenger tid. Det har vært reine epidemien i høst og i vinter, veldig mange har hatt det. Jeg hadde ikke feber.

Annonse

Mykoplasma-lungebetennelse. Det var en bølge med det rett før jul. Lungebetennelse med litt atypiske symptomer. Hvis du googler det slik jeg har stavet det, finner du nærmere beskrivelser.

Jeg sjekket ja. :0) Men det føles ikke sånn. Eller jeg vet rett og slett ikke. Det stemmer at det har gått mye av det, fler av ungene på skolen har hatt det. Eller i alle fall lungebetennelse.

Veldig press i tennene oppe, tørr kort hoste og tungpusta ved anstrengelse. Kjenner at nesen er tjukk langt oppi der men ikke tett. Og langvarig ja. Får håpe legen ser noe rusk i ørene eller noe i morra da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...