Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest en som har sett bilde

Hva hjelper det meg nå? NADA! Jeg følte at jeg var anonym her inne på DOL, men det tok du kverken på!

Man kan vell ikke kalle seg anonym når man legger ut bilde av seg selv på nettet.

og by the way..neste gang bør du sende en mail til webbern, ved å skrive det her så ber du jo om at ennå flere skal få vite det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143140
Del på andre sider

Man kan vell ikke kalle seg anonym når man legger ut bilde av seg selv på nettet.

og by the way..neste gang bør du sende en mail til webbern, ved å skrive det her så ber du jo om at ennå flere skal få vite det.

Det er for de som oxo har bilde av seg selv på den sida det, der har jeg valgt det. Jeg har oxo sendt mail til webmaster. Men du tør ikke stå frem med nick, men jeg regner med at du oxo er på billedsida siden du har sett bilde av meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143141
Del på andre sider

Annonse

Sorry! Jeg tenkte ikke over det. Seriøst.

Enkelte ting må det forutsettes at man tenker på før man skriver.

I reglementet her står det:

"Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer, herunder telefonnummer, e-postadresse, post- eller besøksadresse, privatadresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon."

Nå vet jeg ikke hva du har lagt ut, men hvis det er DNS-data for der noor@lis chatter fra, så gjør det faktisk henne til en "identifiserbar person".

Skal man bruke noe slikt i en diskusjon så er det et absolutt krav at man maskerer det så hun ikke lenger blir identifiserbar.

Håper du for fremtiden kan respektere de enkeltes anonymitet selv ved opphetede diskusjoner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143148
Del på andre sider

Gjest webmaster

Enkelte ting må det forutsettes at man tenker på før man skriver.

I reglementet her står det:

"Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer, herunder telefonnummer, e-postadresse, post- eller besøksadresse, privatadresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon."

Nå vet jeg ikke hva du har lagt ut, men hvis det er DNS-data for der noor@lis chatter fra, så gjør det faktisk henne til en "identifiserbar person".

Skal man bruke noe slikt i en diskusjon så er det et absolutt krav at man maskerer det så hun ikke lenger blir identifiserbar.

Håper du for fremtiden kan respektere de enkeltes anonymitet selv ved opphetede diskusjoner.

Gjentar oppfordringen om å stoppe denne debatten i våre fora!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143150
Del på andre sider

Gjentar oppfordringen om å stoppe denne debatten i våre fora!

Du skrev i denne tråden:

"Innlegget er slettet - og vi oppfordrer igjen til å avslutte denne diskusjonen i våre fora."

Og det er naturlig å se i sammenheng med det du skrev på Meldinger:

"Vi ønsker at diskusjonen rundt hva som skjedde og ikke skjedde på nattprat nå stoppes i våre fora."

I mitt innlegg til (Anonymous) tok jeg ikke utgangspunkt i det som er er uenighet om at skjedde på #Nattprat for en tid tilbake.

Jeg tok utgangspunkt i reglementet her og generell opptreden i diskusjoner - og kom med en oppfordring om å respektere de enkelte anonymitet på tross av uenighet enkeltpersoner imellom.

Såvidt jeg kan se er det dermed ikke en del av den debatten du har oppfordret oss til å stoppe, men utenforstående i så henseende.

Vil anmode om at du presiserer hva du har i tankene nærmere dersom du etter å ha sett på det på nytt står ved din vurdering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143153
Del på andre sider

Gjest webmaster

Du skrev i denne tråden:

"Innlegget er slettet - og vi oppfordrer igjen til å avslutte denne diskusjonen i våre fora."

Og det er naturlig å se i sammenheng med det du skrev på Meldinger:

"Vi ønsker at diskusjonen rundt hva som skjedde og ikke skjedde på nattprat nå stoppes i våre fora."

I mitt innlegg til (Anonymous) tok jeg ikke utgangspunkt i det som er er uenighet om at skjedde på #Nattprat for en tid tilbake.

Jeg tok utgangspunkt i reglementet her og generell opptreden i diskusjoner - og kom med en oppfordring om å respektere de enkelte anonymitet på tross av uenighet enkeltpersoner imellom.

Såvidt jeg kan se er det dermed ikke en del av den debatten du har oppfordret oss til å stoppe, men utenforstående i så henseende.

Vil anmode om at du presiserer hva du har i tankene nærmere dersom du etter å ha sett på det på nytt står ved din vurdering.

Konflikten som har oppstått i forbindelse med nattprat og det som skjedde her i dag morges hadde sammenheng. Vi ønsker ikke at diskusjonen rundt disse temaer skal videreføres i våre fora.

Du kan selvfølgelig på generelt grunnlag ta opp temaet om å respektere hverandres anonymitet - men ikke på en måte som knytter det opp mot det som nettopp har foregått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/37700-webmaster-hetsing/#findComment-143155
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...