Gå til innhold

Flau avtale?

Anbefalte innlegg

Gjest sangsol
Skrevet

Jeg ser reklamelinja viser at man kan få hver 4 pakke bind, tampong eller truseinnlegg gratis. Må bare lage en avtale først med butikk-kjeden.

Er dette noe for deg? Hvorfor - eller hvorfor ikke?

Jeg får meg ikke til å gjøre det. Slike ting handler jeg diskret- fremdeles. Vil ikke ha "oppstyr" rundt det. Nesten litt flaut at dette er flaut...når jeg er gammel nok til å kunne være i overgangsalderen...

Skrevet

Fikk bare et kort når jeg handlet truseinnlegg sist. Virket ikke særlig flautt.

Skrevet

Jeg har vurdert det ja, definitivt - tamponger og truseinnlegg (bruker ikke bind) er styggdyrt og jeg kan godt tenke meg å spare noen kroner på akkurat det.

Gjest Verdt å prøve
Skrevet

Jeg har vurdert det ja, definitivt - tamponger og truseinnlegg (bruker ikke bind) er styggdyrt og jeg kan godt tenke meg å spare noen kroner på akkurat det.

Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken.

Skrevet

Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken.

Hvor kjøper du de tampongene hen da? Jeg foretrekker Ob.

Skrevet

Det er vel bare å kjøpe fire av gangen..? Slipper da å huske på å vise frem kort og få stempel og sånt...

Men, jeg har ikke gjort det ennå.. Men kanskje jeg husker det en dag.

Gjest åffor
Skrevet

Dette er noe for meg. Jeg menstruerer og gratis er gøy :)

Gjest Verdt å prøve
Skrevet

Hvor kjøper du de tampongene hen da? Jeg foretrekker Ob.

Kjøper på Rema eller Kiwi.

De loer mindre enn OB sine.

Skrevet

Kjøper på Rema eller Kiwi.

De loer mindre enn OB sine.

Har ikke sett annet enn Always og Ob jeg, Always er jo dyrere enn Ob faktisk, og de rosa er mindre også. Da skal jeg ta en ekstra titt neste gang. :o)

Gjest Verdt å prøve
Skrevet

Har ikke sett annet enn Always og Ob jeg, Always er jo dyrere enn Ob faktisk, og de rosa er mindre også. Da skal jeg ta en ekstra titt neste gang. :o)

Jeg kjøper dagsbind i samme merke, og sminke-fjerne-sevietter. Funker helt supert.

Mistenker at det er som med syltetøyet de avslørte, at det er samme produkt men innpakket i hver sin pakning.

Vær obs på at de ikke plasseres ved siden av hverandre, billigproduktet står ikke i ansiktshøyde, men mer usynlig ;)

Gjest gjerrigknark
Skrevet

Kjøp fire mens du er der da, så betaler du for tre :)

og liker du gratis tamponger så har de også noe på nettet hvor du svarer på undersøkelser og får reklame på pakken du mottar, så får du 8 gratis tamponger hver mnd. Tampoons for free et eller annet... husker ikke link :)

Skrevet

De i super-pakkene er faktisk ikke like bra, de har for høy ph-verdi så det er lettere å få sopp o.l. Se her http://www.kk.no/838341/tamponger-suger-for-bra

(bare tips)

Skrevet

De i super-pakkene er faktisk ikke like bra, de har for høy ph-verdi så det er lettere å få sopp o.l. Se her http://www.kk.no/838341/tamponger-suger-for-bra

(bare tips)

Takk for info! Absolutt interessant, men hvor er selve testen!? Jeg finner bare omtale av den, men kanskje det ikke er publisert noen konklusjon med gjennomgang av hvert tampong-merke?

Skrevet

Det er ikke noen formell avtale, man får et kort som scannes inn hver gang man handler produktet.De kommer helt sikkert å spørre de når du kjøper det. Du må uansett scanne det inn i kassa, så da kan du jo like godt gi dem kortet? Alle kvinner trenger jo bind og tamponger, så det er ikke noe flaut! (kondomer, derimot, det synes jeg kan være litt pinlig)

Gjest sangsol
Skrevet

Det er ikke noen formell avtale, man får et kort som scannes inn hver gang man handler produktet.De kommer helt sikkert å spørre de når du kjøper det. Du må uansett scanne det inn i kassa, så da kan du jo like godt gi dem kortet? Alle kvinner trenger jo bind og tamponger, så det er ikke noe flaut! (kondomer, derimot, det synes jeg kan være litt pinlig)

Ja, jeg vet det. Altså at det ikke er flaut.

men jeg er flau likevel.

Jeg kommer ikke til å benytte meg av avtalen både pga flaut- men mest fordi jeg ikke pleier handle i den butikk-kjeden.

Skrevet

Det var en link i artikkelen

http://www.testfakta.se/kropp_halsa/article14338.ece

vet ikke om det var det du så etter, men

Det stor ikke noe mer der heller. :o) Men jeg er fornøyd med Ob, ikke får jeg sopp eller andre plager av dem, ikke loer de (de har jo et tynt gas-lag utenpå) og størrelsen er passe for meg så holder jeg meg til dem allikevel. :o)

Skrevet

Det stor ikke noe mer der heller. :o) Men jeg er fornøyd med Ob, ikke får jeg sopp eller andre plager av dem, ikke loer de (de har jo et tynt gas-lag utenpå) og størrelsen er passe for meg så holder jeg meg til dem allikevel. :o)

etter som jeg forstod det, så var det særlig kjedenes egne maxi-pakker som hadde for høy ph. Men så lenge man ikke har noen plager er det jo ikke noe problem. Men det er jo noen som alltid plages med dette, og da er det en ting å tenke på.

Skrevet

Det gjør meg overhodet ingenting å kjøpe bind/tamponger/truseinnlegg. Men jeg synes da ikke det så dyrt at jeg gidder å dra til Kiwi for å få en avtale...

Hadde Kiwi vært min faste butikk, så hadde jeg sikkert ordnet meg en slik deal da.

candyqueen_83
Skrevet

Når jeg er i Sverige hamstrer jeg tamponger fra apoteket ;O) Der er det ofte 100-pakning til 49 sek. Og jeg merker ikke forskjell på de og OB. De heter sensifresh eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...