Gjest sangsol Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Jeg ser reklamelinja viser at man kan få hver 4 pakke bind, tampong eller truseinnlegg gratis. Må bare lage en avtale først med butikk-kjeden. Er dette noe for deg? Hvorfor - eller hvorfor ikke? Jeg får meg ikke til å gjøre det. Slike ting handler jeg diskret- fremdeles. Vil ikke ha "oppstyr" rundt det. Nesten litt flaut at dette er flaut...når jeg er gammel nok til å kunne være i overgangsalderen... 0 Siter
fresja Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Fikk bare et kort når jeg handlet truseinnlegg sist. Virket ikke særlig flautt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vurdert det ja, definitivt - tamponger og truseinnlegg (bruker ikke bind) er styggdyrt og jeg kan godt tenke meg å spare noen kroner på akkurat det. 0 Siter
Gjest Verdt å prøve Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har vurdert det ja, definitivt - tamponger og truseinnlegg (bruker ikke bind) er styggdyrt og jeg kan godt tenke meg å spare noen kroner på akkurat det. Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken. Hvor kjøper du de tampongene hen da? Jeg foretrekker Ob. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det er vel bare å kjøpe fire av gangen..? Slipper da å huske på å vise frem kort og få stempel og sånt... Men, jeg har ikke gjort det ennå.. Men kanskje jeg husker det en dag. 0 Siter
Gjest åffor Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Dette er noe for meg. Jeg menstruerer og gratis er gøy 0 Siter
Gjest Verdt å prøve Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Hvor kjøper du de tampongene hen da? Jeg foretrekker Ob. Kjøper på Rema eller Kiwi. De loer mindre enn OB sine. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Kjøper på Rema eller Kiwi. De loer mindre enn OB sine. Har ikke sett annet enn Always og Ob jeg, Always er jo dyrere enn Ob faktisk, og de rosa er mindre også. Da skal jeg ta en ekstra titt neste gang. ) 0 Siter
Gjest Verdt å prøve Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Har ikke sett annet enn Always og Ob jeg, Always er jo dyrere enn Ob faktisk, og de rosa er mindre også. Da skal jeg ta en ekstra titt neste gang. ) Jeg kjøper dagsbind i samme merke, og sminke-fjerne-sevietter. Funker helt supert. Mistenker at det er som med syltetøyet de avslørte, at det er samme produkt men innpakket i hver sin pakning. Vær obs på at de ikke plasseres ved siden av hverandre, billigproduktet står ikke i ansiktshøyde, men mer usynlig 0 Siter
Gjest gjerrigknark Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Kjøp fire mens du er der da, så betaler du for tre og liker du gratis tamponger så har de også noe på nettet hvor du svarer på undersøkelser og får reklame på pakken du mottar, så får du 8 gratis tamponger hver mnd. Tampoons for free et eller annet... husker ikke link 0 Siter
mirami Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken. De i super-pakkene er faktisk ikke like bra, de har for høy ph-verdi så det er lettere å få sopp o.l. Se her http://www.kk.no/838341/tamponger-suger-for-bra (bare tips) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 De i super-pakkene er faktisk ikke like bra, de har for høy ph-verdi så det er lettere å få sopp o.l. Se her http://www.kk.no/838341/tamponger-suger-for-bra (bare tips) Takk for info! Absolutt interessant, men hvor er selve testen!? Jeg finner bare omtale av den, men kanskje det ikke er publisert noen konklusjon med gjennomgang av hvert tampong-merke? 0 Siter
mirami Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det er ikke noen formell avtale, man får et kort som scannes inn hver gang man handler produktet.De kommer helt sikkert å spørre de når du kjøper det. Du må uansett scanne det inn i kassa, så da kan du jo like godt gi dem kortet? Alle kvinner trenger jo bind og tamponger, så det er ikke noe flaut! (kondomer, derimot, det synes jeg kan være litt pinlig) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det er ikke noen formell avtale, man får et kort som scannes inn hver gang man handler produktet.De kommer helt sikkert å spørre de når du kjøper det. Du må uansett scanne det inn i kassa, så da kan du jo like godt gi dem kortet? Alle kvinner trenger jo bind og tamponger, så det er ikke noe flaut! (kondomer, derimot, det synes jeg kan være litt pinlig) Ja, jeg vet det. Altså at det ikke er flaut. men jeg er flau likevel. Jeg kommer ikke til å benytte meg av avtalen både pga flaut- men mest fordi jeg ikke pleier handle i den butikk-kjeden. 0 Siter
mirami Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Takk for info! Absolutt interessant, men hvor er selve testen!? Jeg finner bare omtale av den, men kanskje det ikke er publisert noen konklusjon med gjennomgang av hvert tampong-merke? Det var en link i artikkelen http://www.testfakta.se/kropp_halsa/article14338.ece vet ikke om det var det du så etter, men 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det var en link i artikkelen http://www.testfakta.se/kropp_halsa/article14338.ece vet ikke om det var det du så etter, men Det stor ikke noe mer der heller. ) Men jeg er fornøyd med Ob, ikke får jeg sopp eller andre plager av dem, ikke loer de (de har jo et tynt gas-lag utenpå) og størrelsen er passe for meg så holder jeg meg til dem allikevel. ) 0 Siter
mirami Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Det stor ikke noe mer der heller. ) Men jeg er fornøyd med Ob, ikke får jeg sopp eller andre plager av dem, ikke loer de (de har jo et tynt gas-lag utenpå) og størrelsen er passe for meg så holder jeg meg til dem allikevel. ) etter som jeg forstod det, så var det særlig kjedenes egne maxi-pakker som hadde for høy ph. Men så lenge man ikke har noen plager er det jo ikke noe problem. Men det er jo noen som alltid plages med dette, og da er det en ting å tenke på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Det gjør meg overhodet ingenting å kjøpe bind/tamponger/truseinnlegg. Men jeg synes da ikke det så dyrt at jeg gidder å dra til Kiwi for å få en avtale... Hadde Kiwi vært min faste butikk, så hadde jeg sikkert ordnet meg en slik deal da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Tampungene man får i de super-billig-pakkene synes jeg faktisk er helt fine å bruke. Også er det kjempemange i pakken. Når jeg er i Sverige hamstrer jeg tamponger fra apoteket ;O) Der er det ofte 100-pakning til 49 sek. Og jeg merker ikke forskjell på de og OB. De heter sensifresh eller noe sånt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.