Gå til innhold

Antirasser skaper sine egen fiender

Anbefalte innlegg

Nord og ned

Vi har jo sett det her også, hvordan en enkelt person stadig forsøker å male frem spøkelser, høyreekstreme og Breiviktilhengere som ikke eksisterer annet enn i egen fantasi.

Nå viser det seg at dette er langt mer organisert enn som så. Selveste SOS rasisme stod/står bak den norske avdelingen av det "høyreekstreme" EDL. http://www.dagbladet.no/2012/03/11/nyheter/innenriks/ndl/sos_rasisme/overvakning/20499501/

De trenger rett og seltt en fiende for å berettige egen eksistens, og for å kunne svindle staten for pengestøtte. Og siden det knapt finnes høyreekstreme og/eller rasister i norge, vel så må man lage noen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377087-antirasser-skaper-sine-egen-fiender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette her leste jeg, og maktet ikke å finne noe fornuftig logikk å følge i saken, så jeg gav egentlig opp. Det hele syntes meg så til de grader dumt at jeg avskrev det som en sånn juridisk Krekar catch 22 ting.

Jeg har et spørsmål eller flere men jeg mangler ord. Rett og slett. (For en gangs skyld)

Ja dette her leste jeg, og maktet ikke å finne noe fornuftig logikk å følge i saken, så jeg gav egentlig opp. Det hele syntes meg så til de grader dumt at jeg avskrev det som en sånn juridisk Krekar catch 22 ting.

Jeg har et spørsmål eller flere men jeg mangler ord. Rett og slett. (For en gangs skyld)

Hei,

Dette var jo en ren infiltrasjonsjobb av en eksisterende organisasjon. Leser man gjennom selve artikkelen så ser man at det ikke er samsvar mellom overskriften og det som faktisk står i brødteksten.

De infiltrerte organisasjonen, og brukte posisjonene sine til f. eks. å legge demonstrasjoner til steder hvor det lett kunne være motdemonstrasjoner.

I tillegg så ble nynazister bedt om å holde seg vekke "for å bevise at det ikke bare var nynazister i NDL", og da var det kun 10 personer igjen.

Det de har gjort er å avkle NDL og "anti-muslimene" så til de grader.

Med vennlig hilsen

christensen1365381166

''De trenger rett og seltt en fiende for å berettige egen eksistens, og for å kunne svindle staten for pengestøtte.''

Svindlere hele gjengen. Men det er jo grunnlaget for hele sosialismen: Ran til deg det som ikke er ditt.

christensen1365381166

Hei,

Dette var jo en ren infiltrasjonsjobb av en eksisterende organisasjon. Leser man gjennom selve artikkelen så ser man at det ikke er samsvar mellom overskriften og det som faktisk står i brødteksten.

De infiltrerte organisasjonen, og brukte posisjonene sine til f. eks. å legge demonstrasjoner til steder hvor det lett kunne være motdemonstrasjoner.

I tillegg så ble nynazister bedt om å holde seg vekke "for å bevise at det ikke bare var nynazister i NDL", og da var det kun 10 personer igjen.

Med vennlig hilsen

Sludder. Dette er bare et stunt for å berettige sin egen eksistens, og slik at de kan tuske til seg mer penger fra det offentlige.

Nord og ned

Hei,

Med vennlig hilsen

Herre min hatt for noe usaklig sprøyt!

Er det noen som til gangs er avkledd og står splitter nakne som de forbaskede totalitære svindlerne som de er så er det Tjen Folket og deres pengemaskin SOS-rasisme:

Her er det i bøtter og spann om saken: http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/index.php?string=sos%20rasisme

Og som den særs ytterliggående venstreekstremist som du er, kommer det ikke særlig overraskende at du sitter å forsvarer dem og metodene deres.

Annonse

Nord og ned

''De trenger rett og seltt en fiende for å berettige egen eksistens, og for å kunne svindle staten for pengestøtte.''

Svindlere hele gjengen. Men det er jo grunnlaget for hele sosialismen: Ran til deg det som ikke er ditt.

''Men det er jo grunnlaget for hele sosialismen: Ran til deg det som ikke er ditt.''

Ja, sånn sett er jo denne venstrepøbelen nokså konsekvente, og bør være unnskyldt.

De lever jo bare som de lærer. Som tyver.

Sludder. Dette er bare et stunt for å berettige sin egen eksistens, og slik at de kan tuske til seg mer penger fra det offentlige.

''Sludder. Dette er bare et stunt for å berettige sin egen eksistens,''

Det er mer enn nok rasistiske høyreekstreme grupper, uten at man trenger å lage flere.

''og slik at de kan tuske til seg mer penger fra det offentlige.''

Det har jo både de og Frp bevist at de klarer uansett. Heldigvis ble begge tatt.

Med vennlig hilsen

christensen1365381166

''Sludder. Dette er bare et stunt for å berettige sin egen eksistens,''

Det er mer enn nok rasistiske høyreekstreme grupper, uten at man trenger å lage flere.

''og slik at de kan tuske til seg mer penger fra det offentlige.''

Det har jo både de og Frp bevist at de klarer uansett. Heldigvis ble begge tatt.

Med vennlig hilsen

''Det er mer enn nok rasistiske høyreekstreme grupper, uten at man trenger å lage flere.''

Sludder. Høyreekstremismen her i landet er så godt som ikke-eksisterende.

''Det har jo både de og Frp bevist at de klarer uansett. Heldigvis ble begge tatt.''

Du bare måtte trekke Frp opp av hatten nok en gang. Foreslår at du heller starter en egen diskusjon om dem.

''Det er mer enn nok rasistiske høyreekstreme grupper, uten at man trenger å lage flere.''

Sludder. Høyreekstremismen her i landet er så godt som ikke-eksisterende.

''Det har jo både de og Frp bevist at de klarer uansett. Heldigvis ble begge tatt.''

Du bare måtte trekke Frp opp av hatten nok en gang. Foreslår at du heller starter en egen diskusjon om dem.

''Høyreekstremismen her i landet er så godt som ikke-eksisterende.''

I tillegg til å være ansvarlig for det største terrorangrepet i Norge siden 2. VK, er det også flere på den ekstreme høyresiden som erklærte sin støtte til ABB.

Gjest Nord og ned.

I tillegg til å være ansvarlig for det største terrorangrepet i Norge siden 2. VK, er det også flere på den ekstreme høyresiden som erklærte sin støtte til ABB.

''I tillegg til å være ansvarlig for det største terrorangrepet i Norge siden 2. VK,''

Tror vi andre har fått med seg at de sakkyndige har konkludert med at hans handlinger er et resultat av sykodom, nærmere bestemt Paranoia-scizofreni, og ikke med politisk ideologi.

Men du luller som vanlig rundt i samme psykose som du gjorde den 22. juli hvor du prøvde å legge skylda på rundt halve norges befolkning, før likene på Utøya var kalde.

Du er en fanatiker ad mass.

christensen1365381166

''I tillegg til å være ansvarlig for det største terrorangrepet i Norge siden 2.''

Som ble begått av en psyk mann.

'' VK, er det også flere på den ekstreme høyresiden som erklærte sin støtte til ABB.''

Og så? Disse er ytterst få.

''I tillegg til å være ansvarlig for det største terrorangrepet i Norge siden 2.''

'' VK, er det også flere på den ekstreme høyresiden som erklærte sin støtte til ABB.''

Det er fremdeles alt for mange av dem.

I tillegg er dette sitatet interessant:

''Blant dem som reagerte på på NDLs bruk av 9. april som demonstrasjons-dag mot en «muslimsk okkupasjon av Norge» var krigshelten Gunnar Kjakan Sønsteby.

- Dette er helt håpløst. Jeg reagerer kraftig på bruken av denne datoen, uttalte 93-årige Sønsteby til Aftenposten.no.

- Den gang førte vi en kamp for demokratiet. Det blir helt feil å si at muslimer utgjør en trussel mot det norske demokratiet i dag.''

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Disse er ytterst få.''

Knapt nok tellbare kontra det antallet folk innenfor norges grenser som støttet og hyllet Bin-ladens angrep 9/11, og andre terrorangrep mot vestlige mål.

Men disse bekymrer naturligvis ikke fanatiker-Sør et gram. Tvert i mot.

Gjest Nord og ned.

Det er fremdeles alt for mange av dem.

I tillegg er dette sitatet interessant:

''Blant dem som reagerte på på NDLs bruk av 9. april som demonstrasjons-dag mot en «muslimsk okkupasjon av Norge» var krigshelten Gunnar Kjakan Sønsteby.

- Dette er helt håpløst. Jeg reagerer kraftig på bruken av denne datoen, uttalte 93-årige Sønsteby til Aftenposten.no.

- Den gang førte vi en kamp for demokratiet. Det blir helt feil å si at muslimer utgjør en trussel mot det norske demokratiet i dag.''

''I tillegg er dette sitatet interessant:''

Like interressant som en av norges høyest dekorerte motstandsmenn, Erik Gjems Ontad, som var formann i Stopp innvandringen?

Like interresant som den høyt dekorterte Milorgmannen Jan Høeg som var formann for Folkeaksjonen mot innvandring (FMI)?

Gjest lauring

Hei,

Med vennlig hilsen

Når venstreekstremistiske grupper ser seg nødt til å skape falske fiender ved aktivt å gå inn i toppledelsen og arrangere "rasistiske demonstrasjoner" ute i det offentlige rom for å vise hvor farlig "høyreekstremismen" i Norge er, viser det bare at høyreekstremisme ikke er noe stort problem her i landet.

Når venstreekstremistiske grupper ser seg nødt til å skape falske fiender ved aktivt å gå inn i toppledelsen og arrangere "rasistiske demonstrasjoner" ute i det offentlige rom for å vise hvor farlig "høyreekstremismen" i Norge er, viser det bare at høyreekstremisme ikke er noe stort problem her i landet.

Feil.

Ledelsen i "anti-muslim-klubben" ba nynazistene holde seg vekke fra demonstrasjonen, med det resultatet at NDL ble avslørt. Det kom "ingen" (10 stykker) når ikke nynazistene var med, på tross av at anti-muslimene påstod de ikke hadde noe med nynazistene å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...