Gå til innhold

- Snåsamannen reddet Northug over telefon


Gjest DOLine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Melis36

I knew it, en dag uten Snåsa-innlegg var for godt til å være sant..

Jaa rimelig lei snåsagubben nå hihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bekrefte at han kontaktet Snåsamannen, det vil han ikke - godeste Northug ;-)

''- Jeg har spist vitaminer, hvitløk og drukket mye vann og også mammas solbærsaft. Jeg fryktet det var over, men mye søvn har kanskje vært den beste medisinen for å holde meg frisk, sa han.''

Sånne healere er vel fritatt for taushetsplikt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det er vel ikke hans feil at folk skriver om ham...

Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.

Han er jo ikke noe bedre enn andre "con-artists", som forsøker å lure folk (bevisst eller ubevisst).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.

Han er jo ikke noe bedre enn andre "con-artists", som forsøker å lure folk (bevisst eller ubevisst).

Med vennlig hilsen

''Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.''

At vi skal skrive masse innlegg om han på dol er vel ikke noe han har lagt opp til? Må da finnes en grense selv for hva du, sør, kan finne på å tilegne den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.''

At vi skal skrive masse innlegg om han på dol er vel ikke noe han har lagt opp til? Må da finnes en grense selv for hva du, sør, kan finne på å tilegne den mannen.

''At vi skal skrive masse innlegg om han på dol er vel ikke noe han har lagt opp til?''

Det får du ta opp med DOLine, som starter de fleste av disse trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At vi skal skrive masse innlegg om han på dol er vel ikke noe han har lagt opp til?''

Det får du ta opp med DOLine, som starter de fleste av disse trådene.

''Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.''

Men jeg regner med at du skjønner at disse trådene kommer som følge av den tråden du startet for noen dager siden? Så du er minst like mye skyld i dette som snåsamannen som du skylder på fordi han har stått frem i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så lenge det er han som går ut i media og påstår han har evner fra Gud, så er dette noe han legger opp til selv.''

Men jeg regner med at du skjønner at disse trådene kommer som følge av den tråden du startet for noen dager siden? Så du er minst like mye skyld i dette som snåsamannen som du skylder på fordi han har stått frem i media.

Det er ikke ulovlig eller negativt å starte én tråd om en behandler som ikke vil testes, fordi han da blir avslørt, og er sur på en biograf.

At du henvender deg til meg her må du ta på din egen kappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fer overbevisgt lenge før dolere begynte å skrive om snåsamannen. Fornekterne blir ikke overbevist likevel. Det innlegget om Petter er jo gammelt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det er vel ikke hans feil at folk skriver om ham...

Tror du misforsto litt. Jeg mener altså disse trådene som varer i flere dager, ikke Snåsamannen personlig selvsagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha brukt Northug som eksempel for å verifisere evnene, hører ikke om annet en mageproblemene hans, og jeg følger ikke med på sport engang! Tips til snåsamannen- Ta deg av tarmene til Northug med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Tror du misforsto litt. Jeg mener altså disse trådene som varer i flere dager, ikke Snåsamannen personlig selvsagt :-)

Ikke sikkert alle klarer å skille sånt. Folk ble jo lei av 22. juli også, fordi det var så mye om det i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor mye skal det til for å overbevise enkelte her inne?''

Mer enn dette i hvertfall. Så vidt jeg husker var vel ikke Northug i sitt livs slag under Tour de Ski og nå har resten av sesongen blitt ødelagt av mageproblemer. Forkjølelser har det med å gå over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig eller negativt å starte én tråd om en behandler som ikke vil testes, fordi han da blir avslørt, og er sur på en biograf.

At du henvender deg til meg her må du ta på din egen kappe.

''At du henvender deg til meg her må du ta på din egen kappe.''

Det kan jeg fint. :D Jeg trenger i alle fall ikke skylde på at Snåsamannen har stått frem i media og sagt noe som helst. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaa

''Hvor mye skal det til for å overbevise enkelte her inne?''

Mer enn dette i hvertfall. Så vidt jeg husker var vel ikke Northug i sitt livs slag under Tour de Ski og nå har resten av sesongen blitt ødelagt av mageproblemer. Forkjølelser har det med å gå over av seg selv.

Dette var under tour de ski i 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...