Gå til innhold

Skjedd endringer det siste halve året?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah

Nå gjør jeg come back her inne etter ca et halvt år, og har et spørsmål ang svar til meg. Jeg klikker aldri direkte på svaret der inne i svar til meg, jeg klikker alltid på "se tråd" for så å lete etter det uleste, blå svaret slik at jeg ser hvor i samtalen det ligger.

Men nå dukker svaret opp i vinduet til høyre når jeg klikker "se tråd", og linken til svaret blir lilla av seg selv. Så jeg får altså lest svaret, men jeg får ikke automatisk sett hvor i tråden det ligger.

irriterende!! Bruker Mozilla Firefox om det har noe å si.

Fortsetter under...

Gjest prust

De gjorde den endringen for noen måneder siden. Jeg skrev et innelgg om det og spurte webmaster - du kan sikkert lete her på WM forumet og se etter det.

Var visst ikke noe å gjøre med det. Jeg irriterer meg over det, men blir sikkert vant til det om et år eller to.

Gjest minnah

Hihi, den linken ledet meg bare til webmasterforum. Jeg har aldri lært meg å linke til innlegg, men det er noe med å skrive inn "goto"..?

Synd dette da høres ut til å være en varig endring, det setter virkelig funksjonaliteten til DOL flere hakk tilbake.

Jeg kan ha fått 3 svar fra samme tråd, i et av dem står det "nei, jeg er ikke enig i det" og jeg aaaaner ikke hva søren de svarer på... :-P

Gjest prust

Hihi, den linken ledet meg bare til webmasterforum. Jeg har aldri lært meg å linke til innlegg, men det er noe med å skrive inn "goto"..?

Synd dette da høres ut til å være en varig endring, det setter virkelig funksjonaliteten til DOL flere hakk tilbake.

Jeg kan ha fått 3 svar fra samme tråd, i et av dem står det "nei, jeg er ikke enig i det" og jeg aaaaner ikke hva søren de svarer på... :-P

Det var rart. Det var i oktober jeg skrev det - let litt bakover, så finner du den. Webmaster svarte meg at det var en varig endring :-(

Vanskelig å finne ut hvor i tråden en er - helt enig!

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4657053

prust glemte antakelig å trykke Egenskaper / properties etter å ha funnet tråden ved å bla i Webmaster-forumet. Da viser linken bare til førstesiden.

Ellers har du rett i at show må erstattes med gotomsg hvis man tar utgangspunkt i et enkeltsvar, f.eks. ved å søke, og deretter skal linke til hele tråden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...