Gå til innhold

Johanson tror Snåsamannen kan helbrede

Anbefalte innlegg

Jesus Christ!!!!!!

''Jesus Christ!!!!!!''

Godt eksempel, faktisk.

Hvorvidt Jesus faktisk ble født av en jomfru, og gjennoppstod fra de døde, er fakta som må undersøkes/dokumenteres.

Det avgjøres ikke av om 0% eller 100% av befolkningen TROR han gjenoppstod fra de døde. Hvis han gjenoppstod så gjorde han det selv om 0% tror det, og gjorde han det ikke så gjorde han det ikke selv om 100% tror han gjorde det.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest Pilka

''Jesus Christ!!!!!!''

Godt eksempel, faktisk.

Hvorvidt Jesus faktisk ble født av en jomfru, og gjennoppstod fra de døde, er fakta som må undersøkes/dokumenteres.

Det avgjøres ikke av om 0% eller 100% av befolkningen TROR han gjenoppstod fra de døde. Hvis han gjenoppstod så gjorde han det selv om 0% tror det, og gjorde han det ikke så gjorde han det ikke selv om 100% tror han gjorde det.

Med vennlig hilsen

Jeg gir aldeles fullstendig blaffen i om Jesus Kristus ble født av en jomfru eller ikke. Jeg tror ikke at han hadde kveruert i over en uke om noe som er så lite viktig som å finne ut som om Snåsamannen kan helbrede min eksem eller ikke.

Jeg gir aldeles fullstendig blaffen i om Jesus Kristus ble født av en jomfru eller ikke. Jeg tror ikke at han hadde kveruert i over en uke om noe som er så lite viktig som å finne ut som om Snåsamannen kan helbrede min eksem eller ikke.

''Jeg gir aldeles fullstendig blaffen i om Jesus Kristus ble født av en jomfru eller ikke.'

Så hva er det du gnåler for, da?

Det er helt frivillig for deg å lese i tråden, og å svare? Liker du det ikke, så la være.

Enkelt og greit!

christensen1365381166

''Jeg tror ikke at han hadde kveruert i over en uke''

*knegg* Har det gått en uke alt? Og kveruleringen bare fortsetter. At det går an...

Gjest Pilka

''Jeg gir aldeles fullstendig blaffen i om Jesus Kristus ble født av en jomfru eller ikke.'

Så hva er det du gnåler for, da?

Det er helt frivillig for deg å lese i tråden, og å svare? Liker du det ikke, så la være.

Enkelt og greit!

Ok, javel. Jaja og det samme gjelder deg, eller....?

Annonse

Hvorvidt 0% eller 100% :tror: på ham endrer jo overhodet ikke noe på om han faktisk HAR "evner" eller ei.

Hvor mange som "tror" sier noe om de som tror, og svært lite om hva de faktisk tror på.

Javel, der kom du inn fra høyre igjen. Du må liksom si alt med dine ord, igjen og igjen?

''Ok, javel. Jaja og det samme gjelder deg, eller....?''

Bortsett fra at jeg ikke sutrer over at andre besvarer mine innlegg.

''Bortsett fra at jeg ikke sutrer over at andre besvarer mine innlegg.''

Kua glemte med ett at ho var kalv, eller hva?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...