Gå til innhold

Ønsker et enkelt fotoprogram for Mac

Anbefalte innlegg

Gjest Mac og enkelt

Jeg ønsker å enkelt kunne legge mine fotos i mapper, finne dem igjen lett, åpne dem, lage lysbildeshow, samt enkel redigering (især redigere størrelsen). Jeg har IKKE behov for å dele bildene på noe som helst sted (annet enn på min Macskjerm) eller på iPhone (jeg har ingen iPhone).

Jeg har iPhoto på min Mac, men jeg har sjelden vært borti noe mer rotete program enn det. Etter to år med dette er jeg nå drittlei av at ting ikke fungerer enklere.

Har noen forslag til noen bedre og enklere programmer som jeg kan laste ned til Mac (helst gratis).

Fortsetter under...

Skal du ha et godt program som katalogiserer enkelt, så må du nok investere litt. Selv bruker jeg Adobe Lightroom og har full kontroll på laging av mapper osv. Er vel få programmer som er bedre enn det til sånne ting. Men klart, det koster.

iPhoto har jeg aldri brukt, det lever sitt eget liv. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...