Gå til innhold

Å søle i tastaturet..

Anbefalte innlegg

Gjest Guroen

Sølte appelsinjuice over tastaturet i går og fikk tydeligvis ikke vasket bort alt. Nå er det flere tegn jeg neste ikke kan trykke inn, feks viske- og delete knappen. Det ender med at den blir trykket inn og holder seg der, slik at alt blir visket bort :/

Har noen noen råd for hvordan jeg kan få ut dette seige av tastaturet uten å ødelegge noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377350-%C3%A5-s%C3%B8le-i-tastaturet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Guroen

Pelle av alle tastene, legge dem i varmt såpevann, skylle dem godt og tørke dem. Før du setter dem på plass må du tørke av inne i tastaturet om mulig. Kan jo bli en artig jobb å sette tastene på riktig plass. :o)

Huff, det hørtes slitsomt ut... Men jeg har vel ikke noe valg ser jeg. Kan jo nesten ikke skrive!

Annonse

''Hva du enn gjør IKKE pell av tastene på tastaturet,da ødelegger du i hvertfall alt.''

Det kommer an på hva slags tastatur du har. :o)

Det er veldig lett at du brekker i stykker et eller annet som trengs for å feste tastene igjen. Regner med at dette gjelder et tastatur på en bærbar ettersom det ellers er mulig å få tak i tastaturer til stasjonære for en billig penge.

Gjest HHP58

Pelle av alle tastene, legge dem i varmt såpevann, skylle dem godt og tørke dem. Før du setter dem på plass må du tørke av inne i tastaturet om mulig. Kan jo bli en artig jobb å sette tastene på riktig plass. :o)

Bare om du snakker om løsttastatur.Anbefaler ikke det om det er snakk om bærbar.

Annonse

Du burde nok snudd tastaturet opp ned i håp om å få ut mest mulig. Juice er nok ikke veldig gunstig for et tastatur. Neste gang lar du enten være å drikke ved siden av datamaskinen, eller så skaffer du deg et silikondeksel til å ha på tastaturet. Regner med at de finnes for andre merker enn Mac.

Noe a la dette: http://www.alibaba.com/product-gs/483955925/Waterproof_Dustproof_colourful_silicone_keyboard_skin.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...