Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca 60+.Eller foreldregenerasjonen.Hvis man er 50,foreldre 70 og besteforeldre 90,vil han jo ha seg frabedt å bli kaldt eldre.Jeg er 53 og det forlanges at jeg i allefall er voksen,eller forsøker å oppføre meg som en.Men jeg går i min t-skjorte,

mine jeans,mine tennissokker og joggesko året rundt.Om vinteren bytter jeg ut sokkene med raggasokker.T-skjorten med en collegegenser,og gjerne en varm jakke med hette.

Mitt siste klesplagg er en hettegenser med glidlås.Den er fin å bruke under min røde "windbreaker".

Jeg kler meg altså som jeg skulle være 25 år enda.Og noe rart skjer med oss menneskler når vi passerer de 40.Vi vet ikke om det og undres hvem det gamle menneske i speilet er når man blir 50,60 og 70.Hvor ble tiden av? Hvor kom det grå håret fra?

Hvem gav meg de rynkene?

Merkelig,når man er under 16 vil man bli voksen,når man er 16 vil man bli 18 og få lappen,når man er 18 vil man få dame,når man er gift vil man få barn.Når barna flytter ut sitter man igjen og lurer på hva som skjedde,som tiden flyr.

Vi som er over 50 vet av bitter erfaring at alder bare er ett tall som ikke har noe med "oss" å gjøre,vi guttene har endelig råd til en motorsykkel til 100 000+,en gammel Porsche eller en BMW 850 til 200 000+.Den seilbåten vi har ønska oss i 30 år.Endelig har vi pengene,men tiden har gått i fra oss og vi har bare 20-40 år igjen å nyte livet på!

Vær glad du er under førr og har halve livet forran deg,ikke bak deg! (Det og)

Fantastisk godt innlegg!

Tror du fikk oppsummert det meste her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...