Gå til innhold

Hvor lenge på forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Uansett om du husker hvilke nick du har hatt, tror jeg ikke du finner innlegg fra før "den store omleggingen", som jeg ikke helt husker når fant sted. Men en finner i hvertfall ikke innlegg eldre enn fra 2000, tror jeg (antakelig noen år senere).

Har selv vært her i varierende (og ganske stor) grad fra 1998.

Annonse

jeg ahr ogs[ v'rt her siden 1998 og ser flere av oss har det. Var det det [ret DOL startet_

Nei, DOL er litt eldre, men det var sterk økning i antall brukere i 1998 - jeg kom også hit da. Lillemus husker kanskje om starten var i 97 eller 96. Det var en spin-off fra legespalten i ukebladet Hjemmet, der Christian Anker var "huslege".

Nei, DOL er litt eldre, men det var sterk økning i antall brukere i 1998 - jeg kom også hit da. Lillemus husker kanskje om starten var i 97 eller 96. Det var en spin-off fra legespalten i ukebladet Hjemmet, der Christian Anker var "huslege".

Starten på DOL var høsten 1996 (tror det var på høstparten), selv oppdaget jeg nettstedet i august 1997 via en link på dagbladet. :o)

Annonse

Gjest Klaudia

He he, du skjønte hva jeg mente. Hadde litt problemer med tastauret i går, som hadde slått over til engelsk skrivemåte.

Husker godt Dr Anker og tror faktisk det var i bladet Hjemmet jeg ble tipset om DOL!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...