Gå til innhold

Snåsamannen: – Vi vet, det er godt nok

Anbefalte innlegg

Gjest DOLine

http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article5971256.ece

"– Joralf Gjerstad har gjort noe så spesielt som å helberede folk. Det er klart at det blir diskusjoner om det. Men vi som vet, kan bare slappe av.

Det sier Eli Rygg, etter de siste dagers debatt om Snåsamannens helberedende kraft, etter at Ronnie Johanson ga ut boka «Profeten fra Snåsa».

– Mitt spørsmål til forfatteren er hva han egentlig er redd for.

Er det det at det finnes noen som kan helberede på en måte som ikke kan bevises, sier Rygg.''

Og det er et godt spørsmål!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest la han få fred

Jada, vi tror at Snåsamannen har evner,

jeg kjenner mange som egentlig ikke tror så mye på overnaturlige ting, synskhet, helbredning osv, men de tror at han har evner...

SÅ du trenger ikke mase mer om dette nå :)

Uansett, Snåsamannen har gått ut i permisjon, la han nå få fred.

Det virker da som om det er stor interesse for dette temaet her inne.

''Det virker da som om det er stor interesse for dette temaet her inne.''

Tja... Jeg tror noen nok fortsatt synes temaet er interessant, mens andre har fått litt overdose de siste to ukene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...