Gå til innhold

Gleden ble knust :-(

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg skal ta en skikkelig samtale med han i morgen. Han er jo ikke vant til at jeg reiser bort - ei heller deltar på slike sosiale tilstelninger (særlig ikke hvor det kan være alkohol inne i bildet), så det kan være derfor han reagerer. Håper jeg..

Jeg synes igrunnen ikke han kan kreve en forklaring fra deg.... Det er rett og slett normalt å akseptere at partneren drar på jobbturer eller andre turer alene. La ham iallefall ikke påvirke deg til å bli hjemme! På tide han lærer seg hva som er helt normalt å takle i et forhold ;)

Lykke til og nyt turen for alt den er verdt!! :)

Fortsetter under...

For den støtte dere viste meg. Det var til god hjelp for meg.

Tusen takk.

Hiver meg på og støtter de som har svart deg så langt:

Selvfølgelig skal du være stolt over alt du har oppnådd, selvfølgelig skal du dra på seminar med integritet, og selvfølgelig bør mannen støtte deg i dette.

Kos deg, og lykke til :-)

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...