Gå til innhold

Altinn=latterlig dårlig..kom inn på en annen!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

Ja, de, Dagbladet, VG, og en del politikere som har kastet seg over denne "skandalen" av dimmensjoner.

For politikerne er dette en svært kjærkommen anleding til å spore av fra den debatten som har gått i media i det siste. Om penger som flyter fritt til venner og bekjente, rettsaker om personer som blir filmet i dusjen, om er på besøk på horehus i utlandet, som bruker narkotika i homsemiljø, ordføerere som overnatter i samme rom som mindreårige osv. Listen er uendelig lang.

Forskjellen ligger hovedsakelig i at disse får applaus for å stå frem med sine feil/mangler.

Det snakkes om at vi skal tilbake til da skattelistene ble lagt ut offentlig-

''For politikerne er dette en svært kjærkommen anleding til å spore av fra den debatten som har gått i media i det siste. Om penger som flyter fritt til venner og bekjente, rettsaker om personer som blir filmet i dusjen, om er på besøk på horehus i utlandet, som bruker narkotika i homsemiljø, ordføerere som overnatter i samme rom som mindreårige osv'' Så forskjellig vi kan oppleve verden. Jeg syns nemlig sakene du nevner er en avsporing av viktige politiske spørsmål, løftet fra det personlige nivået.

Fortsetter under...

''For politikerne er dette en svært kjærkommen anleding til å spore av fra den debatten som har gått i media i det siste. Om penger som flyter fritt til venner og bekjente, rettsaker om personer som blir filmet i dusjen, om er på besøk på horehus i utlandet, som bruker narkotika i homsemiljø, ordføerere som overnatter i samme rom som mindreårige osv'' Så forskjellig vi kan oppleve verden. Jeg syns nemlig sakene du nevner er en avsporing av viktige politiske spørsmål, løftet fra det personlige nivået.

Ja, så forskjellig oppleves faktisk verden.

Millioner av foreldre sliter med å finne nok mat til å putte i magen til barna sine, mens her surtres det over en lav sko over helt trivielle småting.

Luksusproblemer kaller jeg det.

Sjekk på Facebook du, så finner du sikkert mye mere info om Kennet enn altinn.no noengang vil klare å presentere.

Gjest Kayia

Ja, så forskjellig oppleves faktisk verden.

Millioner av foreldre sliter med å finne nok mat til å putte i magen til barna sine, mens her surtres det over en lav sko over helt trivielle småting.

Luksusproblemer kaller jeg det.

Sjekk på Facebook du, så finner du sikkert mye mere info om Kennet enn altinn.no noengang vil klare å presentere.

Mine venner på FB er heldigvis ikke overvettig opptatt av Kenneth eller AltInn.... ;-)

Gjest hahahahahaha

''men i dette komunistlandet her hadde de vel bare gjort så jeg tapte glatt... korrupt som dette landet har blitt....''

Gratulerer med dagens mest latterlige innlegg.

Det eneste du oppnår er å blottlegge din egen ignoranse om hva kommunisme er.

...og der fikk vår kjære Sør lirket ut noe som viser at Sør ganske så sikkert er en avdanket AKP'er tenker jeg! ;)

Annonse

...og der fikk vår kjære Sør lirket ut noe som viser at Sør ganske så sikkert er en avdanket AKP'er tenker jeg! ;)

Tvertimot.

Det var en kommentar for å påpeke at problemene med kommunisme er i en helt annen liga enn et datasystem som tryner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...