Gjest Akutt diare... Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har nettopp inntatt en bedre middag med god utsikt. Hadde ikke før satt meg i bilen før jeg fikk en eksplosivt tilfelle av akutt diare. Det holdt på å gå skikkelig galt. Takk of lov fikk jeg svingt inn på en bensinstasjon i all hast! Hvor kan jeg melde ifra om at dette nok har med maten/hygienen på spisestedet å gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Nå går det omgangssyke som gjerne starter på skåla (i alle fall i Trondheim) så jeg ville ikke uten videre gått ut fra at det skyldtes maten... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Det er Mattilsynet som er tilsynsmyndighet for alle som serverer mat. Kontakt dem! 0 Siter
Gjest Kveldsvakta Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Dette er noe som går over alt nå så jeg ville ikke gjort noe i disse tider med omgangssyke. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Om det er maten man blir dårlig av så tar det nok lengre tid en som så før man får diare. Maten skal passere hele tarmkanalen og det tar maaange timer. 0 Siter
alida Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 I disse omgangsyketider synes jeg det er fryktelig dumt å henge ut et spisested. Du burde heller ha kontaktet mattilsynet, så kunne de ha undersøkt om det var noe i det. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Den maten du spiste der har ikke rukket å gjøre seg gjeldene i magen enda - så nå har du i grunnen "bæsja på leggen"...! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Som de andre sier er det nok ikke maten (da hadde du kastet opp), men om det hadde vært det burde du kontaktet restauranten først. De bør gis en sjanse til å ordne opp før man kontakter kontrollinstanser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.