Gå til innhold

Frognerseteren...nam...nam...melde om

Anbefalte innlegg

Gjest Akutt diare...
Skrevet

Jeg har nettopp inntatt en bedre middag med god utsikt.

Hadde ikke før satt meg i bilen før jeg fikk en eksplosivt tilfelle av akutt diare. Det holdt på å gå skikkelig galt.

Takk of lov fikk jeg svingt inn på en bensinstasjon i all hast!

Hvor kan jeg melde ifra om at dette nok har med maten/hygienen på spisestedet å gjøre?

Skrevet

Nå går det omgangssyke som gjerne starter på skåla (i alle fall i Trondheim) så jeg ville ikke uten videre gått ut fra at det skyldtes maten...

Gjest prust
Skrevet

Det er Mattilsynet som er tilsynsmyndighet for alle som serverer mat. Kontakt dem!

Gjest Kveldsvakta
Skrevet

Dette er noe som går over alt nå så jeg ville ikke gjort noe i disse tider med omgangssyke.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Om det er maten man blir dårlig av så tar det nok lengre tid en som så før man får diare. Maten skal passere hele tarmkanalen og det tar maaange timer.

Skrevet

I disse omgangsyketider synes jeg det er fryktelig dumt å henge ut et spisested. Du burde heller ha kontaktet mattilsynet, så kunne de ha undersøkt om det var noe i det.

Skrevet

Den maten du spiste der har ikke rukket å gjøre seg gjeldene i magen enda - så nå har du i grunnen "bæsja på leggen"...!

Persille1365381127
Skrevet

Som de andre sier er det nok ikke maten (da hadde du kastet opp), men om det hadde vært det burde du kontaktet restauranten først. De bør gis en sjanse til å ordne opp før man kontakter kontrollinstanser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...