Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når man legger ut så grove påstander om en person, så er det normal folkeskikk å dokumentere påstandene. Du kan ikke regne med at noen tror deg når du ikke greier å hoste opp bevis....

Takk.

Jeg tar selvsagt avstand fra alle brudd på Menneskerettighetene, uavhengig av hvem som begår dem.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest togli

Jeg tror nok Sør mange ganger blir misforstått med vilje.... Slik jeg oppfatter ham, så er han opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker.

Forresten har jeg mine egne meninger, og de er slettes ikke alltid de samme som Sørs - skjerpings ;)

Gjest Nord og ned.

Jeg tror nok Sør mange ganger blir misforstått med vilje.... Slik jeg oppfatter ham, så er han opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker.

Forresten har jeg mine egne meninger, og de er slettes ikke alltid de samme som Sørs - skjerpings ;)

''så er han opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker''

Jada, jeg er helt klar over det kulturrelativistiske tøvpreiket hans. Heller ikke ungdomskolepensumet som omhandler sosialiseringsprosessen og miljøets påvirking, også kalt kulturelt betinget atferd, er det mulig å terpe inn i hodet hans.

''Forresten har jeg mine egne meninger''

Ja vel.

Gjest speer

''Det får en tro. Det var nok en strek i regninga at mannen ikke var en nazi. – speer''

Hvorfor? Jeg tar avstand fra ekstremister av ALLE varianter, spesielt når de dreper barn.

Det er fint liten forskjell mellom høyreekstreme stokk konservative kristne, muslimer, jøder, hinduer, osv.

Eller, for den saks skyld, venstreekstreme drapsmenn.

''Jeg tar avstand fra ekstremister av ALLE varianter, spesielt når de dreper barn.''

Ja, "selvfølgelig".

Gjest speer

''opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker.''

Bortsett fra når det gjelder alvdølinger, freppere, katteelskere, osv.

''opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker.''

Bortsett fra når det gjelder alvdølinger, freppere, katteelskere, osv.

Egentlig greit hvis du kan forholde deg til det jeg faktisk skriver, fremfor det du tillegger meg for så å argumentere mot selv.

Annonse

Dark-Angel 82

''Slik jeg oppfatter ham, så er han opptatt av å dømme _individer_ for deres handlinger, ikke hele grupper av mennesker.''

Enig.

Gjest speer

''Det får en tro. Det var nok en strek i regninga at mannen ikke var en nazi. – speer''

Hvorfor? Jeg tar avstand fra ekstremister av ALLE varianter, spesielt når de dreper barn.

Det er fint liten forskjell mellom høyreekstreme stokk konservative kristne, muslimer, jøder, hinduer, osv.

Eller, for den saks skyld, venstreekstreme drapsmenn.

''Det er fint liten forskjell mellom høyreekstreme stokk konservative kristne, muslimer, jøder, hinduer, osv. ''

Som vanlig skal du demonisere alle på den "slemme" høyresiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...