Gå til innhold

Mageproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest magekjærringa

Jeg har alltid hatt god helse, men kanskje slitt med litt "nervøs" mage (delvis løs mage av og til).

Det virker som jeg fordøyer maten litt dårlig (det synes på avføringen).

For cirka to uker siden fikk jeg nesten som diare og var hyppige ærender på toalettet. Jeg var også litt kvalm av og til. Det går omgangssyke i nærmiljøet, så jeg tenkte det kunne være noe av dette jeg hadde fått. For en uke siden begynte jeg på "Bio-Dophilus" (tarmbakterier), og tar to for dag. Magen er nå litt bedre, men formen er fortsatt ikke helt på topp. Jeg har småvondt i magen og kjenner antydning til kvalme av og til.

Hard mage har jeg ikke, den er kun delvis løs.

Jeg tør ikke google på kreft i tarmen e.l., så da spør jeg heller dere kloke dolere om dere kan berolige meg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377544-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...