Gå til innhold

Hva slags plate skal jeg stifte fast never i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ha dette ute eller inne?

Er det så vesentlig da? Skal liksom bli veggpynt, blir stilig! Men spm var jo hva slags plate som er best til formålet?

Ja, men skulle du hatt den ute måtte det jo tålt vær og vind.

Kanskje du kan male en sponplate i en ønsket farge?

Ja, men skulle du hatt den ute måtte det jo tålt vær og vind.

Kanskje du kan male en sponplate i en ønsket farge?

Jeg vil tro det er vanskelig å stifte i en sponplate, de er jo så harde. Kanskje det går med sånne svarte veggplater som man bruker utenpå (eller innenfor, husker ikke helt...) isolasjon i veggene? De et jo litt porøse, sånn at stifter går inn i dem i alle fall. Men hvorvidt de holder godt nok på stiftene vet jeg ikke. :D

Jeg vil tro det er vanskelig å stifte i en sponplate, de er jo så harde. Kanskje det går med sånne svarte veggplater som man bruker utenpå (eller innenfor, husker ikke helt...) isolasjon i veggene? De et jo litt porøse, sånn at stifter går inn i dem i alle fall. Men hvorvidt de holder godt nok på stiftene vet jeg ikke. :D

Asfaltplater? De tåler ikke all verden og knekker lett.

Annonse

Evt. kjøpe en mdf plate e.l. men hvordan skal jeg feste dem da?

Gjest isoporplater

Jeg bruker ispoporplater til dekorasjoner i butikken. Disse er billige og lett å jobbe med. Fåes i forskjellige tykkelser, og jeg tar som oftest en med litt tykkelse på, da holder de lengre. Om du skal lime på de trenger du lim som ikke reagerer på isopor. Husker ikke hva det heter, men de vet det på butikken.

Jeg fester stort sett alt med knappenåler.

Jeg kjøper forresten isoporplatene på Maxbo. Tror de vanligvis blir brukt til isolasjon (men det erikke glava, altså).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...