Gå til innhold

Ønsker å skjerme veranda

Anbefalte innlegg

Gjest privatliv

Vi har en nysgjerrig nabo som også har sin veranda på bakkeplan, ved siden av vår. For å skjerme oss litt fra hans konstante tilstedeværelse har vi lyst å henge opp/sette opp noe på den kortsiden av verandaen som vender mot han. De over oss har sin veranda rett over vår, så vi har muligheten til å montere noe som henger. Men nå har jeg lett og lett på nettet, både interiørbutikker, møbelbutikker, byggebransje og hagestell, og jeg finner bare relativt store levegger eller gardiner beregnet på innebruk!

Jeg ser etter noe som kan henges opp eller en liten levegg, det må jo tåle å være utendørs... Noen som kan hjelpe meg?

Hva har dere gjort for å skjerme verandaen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377585-%C3%B8nsker-%C3%A5-skjerme-veranda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest privatliv

Takk for link, mange fine bilder der.

Vi ønsker i hovedsak ikke å sette opp en levegg i tre, da vi planlegger å rive opp hele verandaen neste år og legge nytt vedlikeholdsfritt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...