Gjest Mølje Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Big One Restaurant er bedre enn noen av pizzaene til Peppes. http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/article704821.ece 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg gidder aldri å dra på Peppes, da kjøper jeg heller en ferdiglaget pizza til 99 kr + cola og tar med hjem. Det er andre steder i Oslo med mye bedre pizza enn Peppes, både italienske og amerikanske. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det er vel lenge siden Peppes-pizzaen var den beste. Tror den har vært ganske lik siden 70-tallet, men folks smak forandrer seg. Veldig billig tror jeg ikke det var på syttitallet heller - husker jeg var msunnelig på familier som gikk på pizza-restaurant, det syntes mine sparsommelige foreldre var altfor dyrt. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg vet ikke hvor mange år det er siden jeg spiste Peppes pizza sist. Minst ti år sikkert. 0 Siter
miakami Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 peppes smakte digg for mange år siden..13 år siden f.eks.. da digget jeg peppes.. nå tapt seg så mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.