Gå til innhold

punkt massasje under føttene


meg__123!

Anbefalte innlegg

Har vært å fått dette idag, og fikk vondt da de traff punktet som tilhører nyrene (som jeg forsto ut fra plakaten jeg fikk).

Vil det si at det er noe galt med nyrene mine? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, med mindre du har nyrer som har sunket ned i føttene, og da er det definitivt noe gale med dem! :D

Med vennlig hilsen

Haha :P Men har hørt at når man får vondt på de forskjellige punktene så er det noe "galt" med "innvollene" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Men har hørt at når man får vondt på de forskjellige punktene så er det noe "galt" med "innvollene" :P

Det tror jeg du skal ta circa like seriøst som horoskopene i ukeblad! (Hvis det hadde vært noe i det, så hadde det vært brukt for å diagnostisere.)

Nyt heller fotmassasjen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

jeg har gått til fotsoneterapi ca 15 ganger til nå.. og kan skrive under på at enkelte punkter har vært FRYktelig vonde. Bla Nyrene. Fotsoneterapeuten sier at det punktet gjør vondt til så godt som alle ho har behandlet, så det er nok ikke tegn på at noe er galt nei... Har også hatt andre punkter som også har gjort vondt men som har blitt bedre etterhvert og der har ho sagt at jeg har hatt noen blokkeringer som ho har løst opp...

Så har jeg også opplevd at ho har knadd på noe som nesten kjennes som grus inni foten... og da kan ho ha kommentert at det var noe "grums" feks øverst i høyre arm..... Og noen timer etterpå kan jeg ha fått vondt i muskulaturen øverst i den arma... og vært øm et par dager, så noe skjedde jo... Poenget med fotsoneterapien slik jeg har forstått det, er at kroppen heles innenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått til fotsoneterapi ca 15 ganger til nå.. og kan skrive under på at enkelte punkter har vært FRYktelig vonde. Bla Nyrene. Fotsoneterapeuten sier at det punktet gjør vondt til så godt som alle ho har behandlet, så det er nok ikke tegn på at noe er galt nei... Har også hatt andre punkter som også har gjort vondt men som har blitt bedre etterhvert og der har ho sagt at jeg har hatt noen blokkeringer som ho har løst opp...

Så har jeg også opplevd at ho har knadd på noe som nesten kjennes som grus inni foten... og da kan ho ha kommentert at det var noe "grums" feks øverst i høyre arm..... Og noen timer etterpå kan jeg ha fått vondt i muskulaturen øverst i den arma... og vært øm et par dager, så noe skjedde jo... Poenget med fotsoneterapien slik jeg har forstått det, er at kroppen heles innenfra.

Åh det var godt å høre :) Fikk sykt vondt under begge føttene på det punktet.

Vi var 3 stk som tok samme massasjen , og alle 3 måtte tisse rett etterpå :P Tydelig at de sikkert gjør noe med kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mamut.net/salus/fotsoneterapi.htm her fant jeg det.

Tror du det bare er tull?

Da får jeg satse på det ;)

Hei,

Hvis det hadde vært noe i det, så ville man jo lett kunne testet det (sjekket om de som fikk vondt når man trykket på "nyre-punktet" faktisk hadde noe galt med nyrene), og så ville det bli annerkjent.

Det er det jo ikke. Det er ingen basis for dette.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvis det hadde vært noe i det, så ville man jo lett kunne testet det (sjekket om de som fikk vondt når man trykket på "nyre-punktet" faktisk hadde noe galt med nyrene), og så ville det bli annerkjent.

Det er det jo ikke. Det er ingen basis for dette.

Med vennlig hilsen

Ok, nei ikke vet jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rare greier det

Åh det var godt å høre :) Fikk sykt vondt under begge føttene på det punktet.

Vi var 3 stk som tok samme massasjen , og alle 3 måtte tisse rett etterpå :P Tydelig at de sikkert gjør noe med kroppen :)

Samme med badebassen det, jeg må alltid opp og tisse 2-3 ganger når jeg er en time i bassenget. Selv om jeg gjorde det før jeg gikk uti første gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...