Gå til innhold

- Jeg er så vakker at kvinner hater meg


Gjest Bombais

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he. Min første tanke er at dette må være en stor spøk fra hennes side. Kanskje hun vil sjekke hvor stor kjendis hun kan bli med dette utspillet. Fordi hun er en totalt ukjent, litt beige-utseende gjennomsnittskvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakker vil jeg si er en stor overdrivelse. Alminnelig pen av den typen det går tretten av på dusinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, her har vi et problem jeg tror jeg skulle kunne leve helt fint med! :) Tenk om vi kunne bytte, så kunne hun fått et av mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he. Min første tanke er at dette må være en stor spøk fra hennes side. Kanskje hun vil sjekke hvor stor kjendis hun kan bli med dette utspillet. Fordi hun er en totalt ukjent, litt beige-utseende gjennomsnittskvinne.

''Min første tanke er at dette må være en stor spøk fra hennes side. Kanskje hun vil sjekke hvor stor kjendis hun kan bli med dette utspillet.''

Hehe, det var min første tanke også ;) Alternativt har ho støtt på noen underlige utgaver av kvinnearten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre hun har en sjarm som ikke kommer fram på bildene så synes jeg ikke hun var spesielt slående. Pen, vanlig, har ingenting jeg misunner henne.

Hvis hun viser seg å være fantastisk hyggelig og supersjarmerende så skjønner jeg at hun har OK kort på hånda, og at en del damer kanskje får piggene ut i selvforsvar. Men med det avisoppslaget der så har hun enten stor humor og guts, eller har et så oppblåst ego at teorien om 'hyggelig og supersjarmerende' virker usannsynlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Jaja.. Og protestene mener hun bare beviser hennes påstand. Kan det bli bedre? :-)

he-he.

Hun er lur hun. Så forsterkes bare selvbildet ytterligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Nå ble jeg skuffet, trodde vi skulle få se en som var vakker. Men dama kan ha en fantastisk utstråling, som ikke syns på bilder.

Jeg reagerer mer på påstnden om at kvinner skal hate andre bare fordi de er vakre. Det er behagelig å hvile blikket på noe vakkert, enten det er kunst, en mann eller en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, her har vi et problem jeg tror jeg skulle kunne leve helt fint med! :) Tenk om vi kunne bytte, så kunne hun fått et av mine.

* fnis * Godt formulert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

For å være skikkelig kritisk, siden hun ikke er det selv, så legger jeg merke til at hun har et fettlag rundt midjen og på bryllupsbildet vises slapsete overarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Noe sier meg at det er andre årsaker (som f.eks. ekstrem selvopptatthet?) som gjør at hun blir hata av andre kvinner ;)

Denne kvinnen var ganske normalt pen synes jeg.... Ikke noe oppsiktsvekkende vakkert ved utseendet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er denne dama? Hva er hun kjent for?

De fleste kara hadde sikkert gjort jobben om det var nødvendig. Så stygg er hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bombais

Hvem er denne dama? Hva er hun kjent for?

De fleste kara hadde sikkert gjort jobben om det var nødvendig. Så stygg er hun ikke.

Jeg synes hun er stygg. Se den potetnesa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIN første tanke er "jøss... så mange som ikke kan godta at dama mener dette om seg selv, og bare si; Ok. Uten å påpeke hvor alminnelig, stygg eller oppblåst hun er..!"

Kvinnfolket har bevist et poeng gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Hvem er denne dama? Hva er hun kjent for?

De fleste kara hadde sikkert gjort jobben om det var nødvendig. Så stygg er hun ikke.

Jeg lurer på hvorfor avisen har brukt spalteplass på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...