Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er veldig lenge siden jeg la merke til at hun skriver skjeldnere her, men hun har stukket innom innimellom.

Jeg er ikke her like ofte som før jeg heller så jeg reagerte på at jeg aldri så nicket hennes. Jeg blir bekymret for folk når de bare blir borte.

Gjest Nickløsheletida

Jeg er ikke her like ofte som før jeg heller så jeg reagerte på at jeg aldri så nicket hennes. Jeg blir bekymret for folk når de bare blir borte.

Hun har ikke blitt borte brått. Hun har stukket en snartur innom for så og bli borte igjen. Folk kan bli litt lei av dol etter mange år.

Gjest Nickløsheletida

Hun har ikke blitt borte brått. Hun har stukket en snartur innom for så og bli borte igjen.

Men Nittygritty har jeg ikke sett i det hele tatt på lenge. Har hun skiftet nick igjen tro?

Tror du hun bare hadde blitt borte uten å si noe?

Er ikke dol litt sånn vane/ uvane, sånn like plutselig som man er innom daglig er man aldri innom - uten at det er så veldig bevisst valg? Vet ikke, tror det er litt sånn med meg iallefall. Tror iallefall ikke morsan er en skifte-nick-person av en eller annen grunn...

Annonse

Er ikke dol litt sånn vane/ uvane, sånn like plutselig som man er innom daglig er man aldri innom - uten at det er så veldig bevisst valg? Vet ikke, tror det er litt sånn med meg iallefall. Tror iallefall ikke morsan er en skifte-nick-person av en eller annen grunn...

Jeg er i hvert fall innom hver dag om jeg ikke skriver så mye. Og jeg tviler på at morsan har skiftet nick.

Ja, nå synes jeg det var lenge siden jeg hadde sett deg her inne ;)

Ja, det har du rett i :-)

Påskeferie, internettrøbbel og overtidsjobbing må ta en stor del av skylda :-) Og så blir det nesten en vane å ikke henge her så mye også...

Merker at med smartphone blir det lettvint å legge seg på såffan og bruke den til inetrnett, og da er DOL litt vanskelig, dessverre. DOL egner seg best med vanlig datamaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...