Gå til innhold

unødvendig kommentar...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ambrose

Det kreves en viss hudtykkelse for å bruke nettforum. Om du ikke tåler usakligheter som ikke er mer ondartede enn den du reagerer på, bør du sterkt vurdere om nettforum er noe for deg.

Huden min er svært tynn når det gjelder barna. Det var en av grunnene til at jeg ville bruke anonymt nick slik andre gjør - noe jeg ikke får lov til.

Jeg har lest og lest og lest i den tråden, og jeg kan ikke fatte og begripe hva det er du reagerer på?

Unødvendig er det jo, ingen løsning i forhold til det du lurer på - men at det kreves sletting forstår jeg ikke... Såpass må man nesten tåle på et nettforum.

Huden min er svært tynn når det gjelder barna. Det var en av grunnene til at jeg ville bruke anonymt nick slik andre gjør - noe jeg ikke får lov til.

''Det var en av grunnene til at jeg ville bruke anonymt nick slik andre gjør - noe jeg ikke får lov til.''

Hvem nekter deg det? Så lenge du ikke bruker et nick som allerede er reservert kan du jo undertegne med noe annet enn ditt eget nick om temaet er sensitivt for deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...