Gjest ingelill Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Jeg lurer på om noen kan komme med forslag til bra krim, og da helst noe nytt og spennende, nye bekjentskaper annet enn undell, fossum, nesbø med mer. Gjerne politikrim 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Har du lest Lars Kepler? http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_Kepler 0 Siter
zellica Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Jeg er veldig begeistret for Ann Cleves. I tillegg elsker jeg svensk krim, som feks Åke Edwardson og Helene Tursten. 0 Siter
Sjalala Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Lars Kepler Jussi Adler Olsen A.J. Kazinski Eriksson&Sundquist Merete Junker Mons Kallentoft Johan Theorin Mo Hayder Arnaldur Indridason Yrsa Sigurdardóttir Go' bok 0 Siter
laban Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Arnaldur Indridason. Den første boka heter Myren. Jeg liker også Johan Theorin, men det er ikke politikrim. Den første heter Skumringstimen. 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg vil takke alle som kom med gode forslag til krimbøker. Jeg fikk ikke takket da fordi jeg har vært i utlandet på ferie. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Har du prøvd Jan Mehlum? Han skriver om advokaten Sven Foyn som samarbeider med politiet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 "I den skogen" av Harlan Coben holder jeg på med nå, og den er spennende og litt annerledes. Tidvis litt skjemmet av dårlig språk (eller oversettelse) og litt enkel humor, men alt i alt vil jeg absolutt anbefale den. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg vil takke alle som kom med gode forslag til krimbøker. Jeg fikk ikke takket da fordi jeg har vært i utlandet på ferie. Så først nå at spørsmålet var litt gammelt, men nå fikk du et par forslag til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.