Gjest Summerfun Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 For meg er det mange fine turer i båten. Å legge til holmer, og slappe av. Spise god mat, og la hunden løpe fritt. Å dra på bilferie nedover i Øst-Europa. Kose seg med billig mat, og se gamle slott. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Min drømmesommer er å ha minst to uker ferie her på Sørlandet i strålende sommervær - der vi er på sommerstedet vårt og andre fine steder ved sjøen. Bading og soling og bli invitert på båttur av venner som har båt :-) I en drømmesommer hører det også med en utenlandstur. I fjor var vi til Frankrike, og det var knallfint. Men England og SKottland hadde vært knall - også Italia, Spania og Hellas frister... Og så hører det med noen dager på fjellet på stølen vår på Vestlandet :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Masse passe varme dager, mye sol og nok regn til at det holder seg grønt og fint. God tid, båtturer, ferdig hytte og harmoniske barn. Mye is, iskald eplecider, armkroken til mannen min i solnedgangen på hytta. 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Varme solfylte uker på hytta! Bading, båtturer i skjærgården, lunsj på brygga, vennebesøk og glade barn. Grill- og rødvinskvelder på terrassen. En og annen regnværsdag gir mulighet for soppturer :-) Utenlandsturer tar jeg helst på andre tider av året... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Mest mulig sol, sjøliv og god tid. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Hytta, med forhåpentligvis fint vær og strand og båtliv og late dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.