Gjest Hanna91 Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Hei! Ca. 4-5 ganger det siste året har jeg opplevd å få et slags anfall, noen ganger sterkere enn andre. Vet ikke om jeg kan kalle det anfall, men vet ikke ellers hvordan jeg skal beskrive det. Det starter med at jeg føler meg litt skjelven, blir veldig varm og svetter. Deretter blir jeg kvalm, svimmel, ser uklart og mister muskelkraften i hele kroppen, spesielt armene. Det har også skjedd at jeg har fått et veldig stort trykk i hodet, noe som endte med "black-out". Da kom jeg fort til meg selv igjen, men var veldig kvalm. Dette har skjedd på enten trening eller jobb (butikkjobb). Jeg har vært hos fastlegen min for å undersøke dette, og jeg fikk bekreftet har jeg har gode blodverdier, ingen jernmangel, godt blodtrykk, ingen form for bakterieinfeksjon og heller ikke noe feil med stoffskifte. Nevnte også for henne at faren min har hatt hjernesvulst, men at dette ikke er arvelig. Jeg har også spist godt før disse "anfallene" så jeg tror ikke det har noe med blodsukkeret å gjøre. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå, fordi jeg vil veldig gjerne finne ut av hva det er. Det kan jo faktisk hende at det bare er en bagatell... 0 Siter
Gjest cxzczx Skrevet 18. april 2012 Skrevet 18. april 2012 Du kan jo be om at legen din henviser deg videre til røntgen, testing hos nevrolog el.l. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Forutsatt at det er utelukket somatiske årsaker, kan dette være angstanfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.