Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Re: ABB - Hva feiler han?

Hei!

Jeg selv planla attentater (av en annen type, men det kunne gått liv), da de jeg samarbeidet med skjønte at dette var alvor, trakk de seg ut av saken, jeg var tenåring og ble rasende, gikk i kloster, og bearbeidet min frustrasjon der.

Jeg fant ingen bombeoppskrifter på nettet den gangen, vurderte å studere kjemi for å få tilgang på eksplosiver for å gjennomføre alene, men istedet fikk jeg barn og tankene over på andre ting.

Er jeg ond? Langt i fra, bare veldig sikker på det jeg mener om visse ting.

Jeg skriver dette for jeg er ikke så sikker på at man må være så syk, har man en overbevisning, en ide man tror på, og er i "sin egen verden" av tankebyggninger så er dette mer mulig enn mange synes å forstå, kanskje må man ha asperger syndrom for å henge med :)

– Madelenemie

Jeg har blitt litt skremt av dette innlegget. Er dette lovlig å skrive, eller er det noe man bør reagere på, f eks politiet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378513-kan-du-se-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver jo om hvordan hun tenkte for ganske mange år siden, og det ble aldri noe mer enn tanker. I årene som har gått siden da, har hun fått riktig diagnose, blitt voksen og fått familie.

Jeg tror politiet har viktigere ting å ta seg til. Om Webmaster vil det skal stå der, er en helt annen sak.

Annonse

Ja, det kan man ikke vite.

Siden jeg sier dette kommer det nok et ras av motsigelser om hvor ufarlig hun er. Men det kan faktisk ikke folk her inne vite, meningene hennes er ekstreme.

M er vel det minst farligste mennesket jeg vet om. Og jeg kjenner henne personlig.

Gjest nei, bra du ikke gjorde det da

Etter det som skjedde 22. september kom jeg til å tenke på at jeg syns å huske noen jeg har pratet med snakke om å bombe regjeringskvartalet, at det var eneste muligheten for åf å politikerne til å skjønne....

trodde aldri noen kom til å gjøre det i alle fall.

Men uansett hvor sterk overbevisning man har om en sak,

så må man ha en skrue eller to løs, i alle fall mangle empati

for å kunne gjennomføre noe så grufullt.

En ting er å tenke på eller snakke om noe sånt,

noe helt annet å gjøre det.

Gjest nei, bra du ikke gjorde det da

Etter det som skjedde 22. september kom jeg til å tenke på at jeg syns å huske noen jeg har pratet med snakke om å bombe regjeringskvartalet, at det var eneste muligheten for åf å politikerne til å skjønne....

trodde aldri noen kom til å gjøre det i alle fall.

Men uansett hvor sterk overbevisning man har om en sak,

så må man ha en skrue eller to løs, i alle fall mangle empati

for å kunne gjennomføre noe så grufullt.

En ting er å tenke på eller snakke om noe sånt,

noe helt annet å gjøre det.

Glemte å skrive at det var mange år siden jeg hørte dette, ute på byen...

husker ikke om jeg syns å huske eller om det var reeltt..

men det er mange som har hatt slike tanker, det tror jeg...

men noe helt annet er å gjennomføre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...