Gjest AudiSex Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Du møter han på butikken. Vil du foreta deg noe da? 0 Siter
Gjest Jaus Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Dersom ingen foretar seg noe, vil jeg vurdere å gjøre det selv. Men spørs om det bare blir med tanken. Tror uansett at noen vil foreta seg noe. 0 Siter
Gjest bonytt Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ha ha. Det kommer ikke til å skje. OM nå en meteor skulle slå ned, hele rettssystemet skulle kollapse fullstendig og han slipper ut, er han uansett alt for _feig_ til å vise seg ute blant folk igjen. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Hvis jeg treffer han på butikken vil jeg sansynligvis prøve å holde avstand. Hva annet kunne jeg ha gjort? 0 Siter
Gjest Jaus Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ha ha. Det kommer ikke til å skje. OM nå en meteor skulle slå ned, hele rettssystemet skulle kollapse fullstendig og han slipper ut, er han uansett alt for _feig_ til å vise seg ute blant folk igjen. Tror også han hadde fått ny identitet for å beskytte han. 0 Siter
Gjest bonytt Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Tror også han hadde fått ny identitet for å beskytte han. Norge, kanskje til og med verden, er for liten til å greie å gjemme bort han der, uansett identitet. De kunne ha plastikkoperert han, men oppsann, det har han allerede gjort. Neser f.eks. skal helst ikke opereres flere ganger, da kan resultatet bli helt elendig. Dessuten hadde han kommet til å tilkjennegjort seg selv uansett, fordi med den narsissismen der kommer han aldri til å finne seg i å sitte stille et eller annet sted uten å gjøre seg bemerket. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Hypotetisk spørsmål. Han slipper ikke ut om noen år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Ikke jeg nei, men jeg regner knapt med at han rekker seg på en butikk før noen tar livet av ham. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Hvis jeg hadde gjenkjent han ville jeg sannsynlig stirre på han helt paralysert. Jeg ville fått angst og hjertebank. Mulig at jeg hadde tisset på meg hvis han så på meg. 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Selvfølgelig slipper han ikke ut om noen år. Jeg er elendig til å kjenne igjen folk, så jeg ville nok ikke foretatt meg noe som helst. Og hvis han, helt hypotetisk, hadde sluppet ut igjen, så må han vel få lov til å handle som andre folk? Men altså, problemstillingen er helt fjern. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Eg hadde snudd meg vekk, og håpt eg slapp å være vitne til at noen rev av hver hud- og hårcelle på kroppen hans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.