Gjest ambrose Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jeg er glad og takknemlig for at dere bidro til å pushe meg til å dra på konferansen. Det var veldig givende - både faglig, sosialt og mht personlig vekst. Det er lenge siden jeg har hatt det så utrolig hyggelig og morsomt, og jeg har også fått nye venner rundt omkring i landet. Jeg gleder meg allerede til VK1 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Jippiiii!!! Jeg krysset alt jeg hadde for at du skulle dra:))) Grattis!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Så bra! Jeg er kjempeglad for at du ikke hørte tilstrekkelig på din egen krisemaksimering, men dro likevel. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 19. april 2012 Skrevet 19. april 2012 Så bra! Jeg er ikke noe flink til å pushe, men jeg har tenkt på deg! 0 Siter
laban Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Kjempefint! Husk å "lagre" denne positive erfaringen og bruke den neste gang du er i tvil om du skal kaste deg ut i noe eller vike unna. Ha en riktig god helg! 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Veldig kjekt å høre at du gikk og at det ble en så positiv erfaring 0 Siter
Gjest grevelinglang Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Tøft å høre Jeg håper så inderlig at min oppfordring om å pakke og dra skulle kunne gi deg ett tupp i r'. Nå har du en ny erfaring du kan bruke ved senere anledninger. Hurra for deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.