Gå til innhold

Til dere som pushet meg til konferansen

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg er glad og takknemlig for at dere bidro til å pushe meg til å dra på konferansen. Det var veldig givende - både faglig, sosialt og mht personlig vekst.

Det er lenge siden jeg har hatt det så utrolig hyggelig og morsomt, og jeg har også fått nye venner rundt omkring i landet. Jeg gleder meg allerede til VK1 :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jippiiii!!! Jeg krysset alt jeg hadde for at du skulle dra:))) Grattis!!

Skrevet

Så bra!

Jeg er kjempeglad for at du ikke hørte tilstrekkelig på din egen krisemaksimering, men dro likevel. :)

Skrevet

Så bra! Jeg er ikke noe flink til å pushe, men jeg har tenkt på deg!

Skrevet

Kjempefint! Husk å "lagre" denne positive erfaringen og bruke den neste gang du er i tvil om du skal kaste deg ut i noe eller vike unna.

Ha en riktig god helg!

Annonse

Gjest Ladytron
Skrevet

Veldig kjekt å høre at du gikk og at det ble en så positiv erfaring :)

Gjest grevelinglang
Skrevet

Tøft å høre :) Jeg håper så inderlig at min oppfordring om å pakke og dra skulle kunne gi deg ett tupp i r'. Nå har du en ny erfaring du kan bruke ved senere anledninger. Hurra for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...