Gå til innhold

kan en psykolog få meg til å smile?

Anbefalte innlegg

Gjest virrvarr
Skrevet

Kan en dyktig psykolog få meg til å smile igjen? Er så trist. Jeg har gode dager da jeg sikker smiler uten å tenke over det. Men nå kan jeg ikke helt komme på å ha smilt de siste dagene. Jeg begynner å bli desperat. Også har jeg sånne triste øyne som blir helt blanke og alle kan se at jeg er lei meg.

Fortsetter under...

Skrevet

Min psykolog får meg til å le mange ganger i løpet av en time. Du får bare finne en som ikke er dødsseriøs. De er ikke nødvendigvis de dyktigste.

Gjest virrvarr
Skrevet

Min psykolog får meg til å le mange ganger i løpet av en time. Du får bare finne en som ikke er dødsseriøs. De er ikke nødvendigvis de dyktigste.

får se om jeg finner noe på tv.

Skrevet

Slenger meg på denne. Min er gøyal og samtidig superseriøs og fabelaktig dyktig og snill. Timene med ham er noe jeg alltid ser fram til.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

får se om jeg finner noe på tv.

Hvorfor MÅ du smile? Liker du å være falsk? Det da en forbannet menneskerett å da det humøret du har!

Vær så sur og tverr du bare vil.Du har ikke bare min tillatelse.Du BØR være forbannet en hel dag hver uke om du har behov for det.Gråt så mye du orker.

Jeg var en snill gutt en gang i tiden,helt til jeg turde å la masken falle.Har aldri vært så sikker på meg selv i hele mitt liv.

Jeg er en stor sterk mann,og jeg griner så mye jeg bare vill.Jeg roper og skriker når jeg er forbannet,og smeller gjerne med dørene,men bare inne i mitt eget hus.

I Oslo på ett stort dagsenter er det mange store menn på over 100 kg og nesten 2 meter.Mange av de er så medisinert at de bare ler og prater tull.Hvem har bestemt at de er farlige?

Er Oksen Ferdinand farlig eller ble han stukket av en veps? Eller humle?

Skal bruke resten av livet på mannsrollen og psykisk sykdom,både for barn og voksne.

At vi i Norge ikke får lov til å bokse eller spille poker er det noen kvinner som har bestemt.Og etterpå lurer de på hvorfor vi "har vondt i hodet" Slutt å kastrere oss menn,så kanskje vi blir den elskeren du vil ha og ikke den tøffelhelten du omskaper oss til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...