serenity777 Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 En av tingene som gjør meg i tvil om jeg er schizofren, er att jeg aldri har hatt hallusinasjoner som høres ut som andre mennesker. Når jeg var syk så hadde jeg en indre stemme lik min egen jeg ikke hadde kontroll over, jeg følte att den var tanker satt inn av Satan. Men det var ikke en hallusinasjon slik jeg forstår att schizofrene har? Det var min egen tankestemme, bare att jeg følte den var satt inn av satan for å lure gud til å tro att jeg sendte forbannelser o.l til de jeg var glad i... 0 Siter
serenity777 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Skrevet 20. april 2012 Mer som telepati mener du? Nei, mere slik att man føler seg som ett spill mellom gud og satan. Att satan iimplanterer tanker, og gud overvåker tankene dine og tror de tankene satan setter inn er sanne, dvs din egen mening. Og konsekvensen av dette ble da å be til gud flere hundre ganger om dagen, for å forsikre seg om att gud ikke trodde det var mine egne tanker. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, mere slik att man føler seg som ett spill mellom gud og satan. Att satan iimplanterer tanker, og gud overvåker tankene dine og tror de tankene satan setter inn er sanne, dvs din egen mening. Og konsekvensen av dette ble da å be til gud flere hundre ganger om dagen, for å forsikre seg om att gud ikke trodde det var mine egne tanker. Det er iallefal vrangforestillinger dette du beskriver her. 0 Siter
Gondor Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Dette er interessant for alle oss med tankekjør eller tvangstanker. Håper nhd svarer deg! 0 Siter
Gjest erogat Skrevet 20. april 2012 Skrevet 20. april 2012 Nei, mere slik att man føler seg som ett spill mellom gud og satan. Att satan iimplanterer tanker, og gud overvåker tankene dine og tror de tankene satan setter inn er sanne, dvs din egen mening. Og konsekvensen av dette ble da å be til gud flere hundre ganger om dagen, for å forsikre seg om att gud ikke trodde det var mine egne tanker. ''Nei, mere slik att man føler seg som ett spill mellom gud og satan. Att satan iimplanterer tanker, og gud overvåker tankene dine og tror de tankene satan setter inn er sanne, dvs din egen mening. Og konsekvensen av dette ble da å be til gud flere hundre ganger om dagen, for å forsikre seg om att gud ikke trodde det var mine egne tanker.'' Hvilken diagnose ville du sette på dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.